Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii autovehicule parc auto SAJ Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 323471
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323471/04.04.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii autovehicule parc auto SAJ Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta ValceaCod fiscal: 7446923, Adresa: str. G.-ral Magheru , nr.: 42, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250-731030, Fax: 0250-737437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. G.-ral Magheru , nr.: 42, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240601, telefon: +40 0250731030, fax: +40 0250737437, persoana de contact: Danut Iordache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta judetean Vlacea, str. G.-ral Magheru , nr.42, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii autovehicule parc auto SAJ Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii autovehicule parc auto SAJ Valcea
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4000 lei, termen de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea retin cf. art278 ind1, alin 1 OUG 34/2006. Se va constitui conf art. 86 HG.925/2006; Legislatie: Ordinele 509/2011, 314/2010, 302/2011 si cu site-ul www.anrmap.ro
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile HG 1045/2011. se va constitui conform din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.*Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul - Formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire).2.*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, completata in conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire). Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Iordache Danut - Manager general; Dumitrescu Constantin - Director ec, Andronie Constantin - Director tehnic, Bosoaga Daniela - Achizitii pub, Linte Carmen - consilier Juridic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul - Formularul 5, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire). 1.Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul.2.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Formular informatii generale, 2. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 inregistrat la organele competente., 3. Declararea cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa de informatii privind experienta similara, 2.Declaratie privind lista principalelorprestari servicii in ultimii 3 ani., 3.Informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului., 4.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 5.Lista cu principalele utilaje, instalatii si echipamente., 6.Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 12:50