Achizitie publica - ?Servicii de intretinere si reparatii autovehicule si a echipamentelor conexe?
Detaliu pentru invitatia numarul 120109
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera
Cod de identificare fiscala: 3126861
Adresa: Bulevardul Dunarea nr. 63, Galati
Telefon: 0236491066
Fax: 0236469094
Denumire invitatie: ?Servicii de intretinere si reparatii autovehicule si a echipamentelor conexe?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Procedura se finalizeaza prin incheiere de acord-cadru cu unul sau mai multi operatori economici pe unul sau mai multe loturi (conform documentatiei de atribuire). Durata prevazuta pentru acordul-cadru: de la semnare pana la 31.12.2008, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pana la data de 30.04.2009 (dat fiind caracterul de regularitate al contractului).Contractele subsecvente vor fi incheiate astfel: de la semnare pana la data de 31.07.2008;01.08. ? 31.12.2008;01.01. ? 30.04.2009
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.03.2008 09:57
Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Galati, mun. Galati, bld. Dunarea, nr. 63, cod postal 800647, Compartimentul Marketing si Achizitii
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Galati, mun. Galati, bld. Dunarea, nr. 63, cod postal 800647, Compartimentul Marketing si Achizitii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj;certificat privind taxele si impozitele locale;certificat de înregistrare;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare;bilantul contabil vizat si înregistrat de organele competente, la data de 30.06.2007; obligatii contractuale în desfasurare; informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;certificat din categoria ISO 9001.
Documentatia de atribuire se poate obtine pe hârtie si/sau memory- stick, contra sumei de 10 RON (în numerar), în baza unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante