Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii bac motor
Detaliu pentru invitatia numarul 312911
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 13328043
Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021 3035617
Fax: 021 3035670
Denumire invitatie: Servicii de intretinere si reparatii bac motor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii bac motor
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.09.2011 17:14
Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Alexandru Lapusneanu , nr. 195A, bloc LAV1, parter, localitatea Constanta, judetul Constanta, cod postal 900472
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Alexandru Lapusneanu , nr. 195A, bloc LAV1, parter, localitatea Constanta, judetul Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 120, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv eligib;Decl. priv neîncad în prev art181;Certif constat priv indep oblig de plata a imp si taxelor locale;Certif constat priv indep oblig de plata a imp, taxelor si contrib de asig soc catre bug compon ale bug general consolidat;Certif deînreg fiscala;Certificat constatator ORC din care sa reiasa obiectul de activitate;Autoriz emisa de ANR din care sa rezulte autorizarea executiei reparatiilor de nave;Cifra de afaceri pe ultimii 3ani sa fie = cu pragul min solicit de 240.000lei;Lista princip serv prestate (finalizate) in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prest, benef, in care sa existe cel putin un contract cu obiect similar celui supus procedurii de achizitie, a carui valoare sa fie cel putin egala ca valoare sau sa depasesca pragul minim solicitat 120.000, 00lei;Decl care contine info priv dotarile specifice;Informatii privind asoc/subcontract (daca este cazul);Stand priv sist de manag al calit in domeniul supus achizitiei.
Documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii si postata in SEAP.Garantia de participare 2.400, 00 lei;Anexam nota justificativa pentru alegerea procedurii.