Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii bac motor


Detaliu pentru invitatia numarul 335733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 335733/19.09.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii bac motor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Alexandru Lapusneanu nr.195A, bl.LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607581, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Alexandru Lapusneanu nr.195A, bl.LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii bac motor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii bac motor
II.1.6) CPV: 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.900 lei.Per. de valab.a garant.pt particip.: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constit a garant de particip care va fi accept: a) prin virament bancar sau printr-un instr. de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig., in cuantumul si pentru perioada prevaz.(90 zile).Nota: Garantia tb sa fie irevocabila.Instr de garant. tb sa prevada daca plata garant se va exec.: -conditionat, resp. dupa constat. culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b)OP conf de catre banca emitenta pana la data desch ofertelor. Cod IBAN RO76RZBR0000060002949765 Raiffeisen Bank Constanta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006-.se va retine din garantia de participare 1% din valoarea estimate adica 950 lei.In cazul in care op. ec. este IMM, pentru a putea beneficia de prev. L.346/2004, art. 16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a gar. de participare declaratie pe proprie raspundere, cf. Anexei nr. 1 din L. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
Garantie de buna executie
GBE este de 10 % din pretul ctr fara TVA.1 GBE sub forma unui INSTRUMENT DE GARANTARE emis de o soc bancara sau de o soc de asig, avand o valabilitate care sa depaseasca cu 14 zile perioada de derularea prestarii serviciilor specificate in ctr. 2 GBE prin RETINERI SUCCESIVE din plata cuvenita pentru facturile partiale. Prestatorul are obligatia ca in termen de 7 zile de la data semnarii ctr sa deschida un cont de disponibil distinct, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului, in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada in termen de maximum 7 zile de la data constituirii.Pe parcursul indeplinirii ctr, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizitorul va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular F 4)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 5)(Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt Director Teodor Stoenescu si Director tehnic Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al Directorului, Director economic Octaviana Bejan, Sef Serviciu Buget Finante Contabilitate Valentina Vaju in calitate de inlocuitor al Directorului Economic, Consilier juridic Liliana Sava, Sef Serviciu Auto Ion Tifrea, Serviciul Comercial: Ion Tanasa, Oana Saizu, Maria Balta, Consuela Miron, Dragos Dulgheru.)Cerinta nr. 2-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 6)-Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular F 7)Cerinta nr. 3-Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatsi bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetele locale)-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit (datorii la bugetul consolidat general)Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, solicitate la punctul III.2.operatorul economic are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste criteriile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care operatorul economic trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea (Formular F18). In cazul in care uzeaza de acest drept, la cererea comisiei de evaluare, operatorul economic are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea criteriilor de calificare, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta nr. 1-Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritorialeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia, la solicitarea autoritatii contractante, sa prezinte certificatul in original sau in copie legalizata pentru conformitate numai in situatia in care a prezentat acest document in copie.Cerinta nr. 2- Autorizatie emisa de Autoritatea Navala Romana din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa execute reparatii navaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Autorizatie ANR
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat190.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privind capacitatea tehnica si profesionalaa) Declaratie privind resursele tehnice din care sa rezulte ca resursele tehnice sunt suficiente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestarii servicii. Se va completa formularul F10 respectiv declaratia privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acelor echipamente, utilaje, baze de productie, alte mijloace si dotari care sunt considerate strict necesare.b) Declaratie privind resursele de personal ale operatorului economic, care va cuprinde informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani si care trebuie sa contina urmatorii specialisti: - inginer naval, inginer electrician, sablor, vopsitor naval, sudor specializatin sudura aluminiu si otel, atestat conform Regulamentului pentru clasificarea si constructia navelor, emis de Registrul Naval Roman, partea XIV-a ? Sudarea, art. 1.3.1., Cerinta nr. 2- Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca nivel minim unul sau mai multe contracte, cu obiect similar celui supus procedurii de achizitie, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 95.000 lei, insotite de certificarile de buna executie aferente.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 3- Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze.Declaratie (Formular F 13), Cerinta nr. 4-Informatii privind asociatii (daca exista)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati., In cazul asocierii(conform Formular F 14)- fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2 pentru partea sa de implicare conform anexa nr.2 la Ordin ANRMAP nr. 509/2011.- indeplinirea cerintelor minime privind situatia economico-financiara si capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului conform OUG 34/2006 art. 190 alin.3.- grupul de operatori economici are obligatia de a legaliza asociatia in cazul in care aceasta este declarata castigatoare a procedurii de atribuire., In cazul in care operatorul economic subcontracteaza parti din servicii ( conform Formular F 13): daca este declarat castigator al procedurii de atribuire, la incheierea contractului de servicii cu autoritatea contractanta , va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul servicii. Cerinta nr. 1- Standarde privind sistemul de managementul calitatii.Certificat de atestare ISO-9001/2008, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent- Oferta va include copie dupa documente emise de organisme acreditate, privind implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor, Cerinta nr. 2-Standarde privind sistemul de managementulmediului.Certificat de atestare ISO-14001/2005, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent- Oferta va include copie dupa documente emise de organisme acreditate, privind implementarea si mentinerea sistemului de management al mediului, valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer