Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere si reparatii echipamente de reprografie ( copiatoare, retroproiectoare si videoproiectoare ) si a fax-urilor


Detaliu pentru invitatia numarul 347263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 347263/23.05.2013
Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii echipamente de reprografie ( copiatoare, retroproiectoare si videoproiectoare ) si a fax-urilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213180724, Fax: +40 0213180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180724, fax: +40 0213180724, persoana de contact: Mirela Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180724, fax: +40 0213180724, persoana de contact: sandu ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii echipamente de reprografie ( copiatoare, retroproiectoare si videoproiectoare ) si a fax-urilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii echipamente de reprografie ( copiatoare, retroproiectoare si videoproiectoare ) si a fax-urilor
II.1.6) CPV: 50313000-2 - Repararea si intretinerea echipamentului de reprografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in valoare de 1.200 lei, se constiuie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia se poate constitui si prin depunere la caseria UMF, str. Dioniosie Lupu, nr.37, sector 2, Bucuresti, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Data de referinta pentru conversia leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare, este pentru o perioada de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% dinvaloarea contractului si se constiuie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia se poate constitui si prin depunere la caseria UMF, str. Dioniosie Lupu, nr.37, sector 2, Bucuresti, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data semnarii contractului, sau numerar in cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. formularul nr. 1(OrdinANRMAP 155/2006)Cerinta obligatorie: completare formular 2Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru demonstrarea datelor inscrise in ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181?din OUG nr. 34/2006se solicita suplimentar: a) Prezentarea Certificatului de atestarefiscala(datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa obligatiile exigibile la nivelul lunii precedente desfasurarii procedurii - in original sau copie ?conform cu originalul?.b) Certificat fiscal privind achitareaimpozitelor si taxelor locale (original sau copie ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si cel local.(OrdinANRMAP 155/2006)- Certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta, conform art.1 din Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.formular nr. 3- Declaratie privind calitatea departicipant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza. formular nr. 4)- Declaratie privind neincadrareain prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareformular nr. 5Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector ? Acad. Ioanel Sinescu, Director General Administrativ ? Dr.ing. Dan Pahoni, Contabil Sef ? Ec. Mihaela Calin, DirectorEc.Adm. ? Ec. Lenuta Boboescu, sef Serviciu Juridic si Contencios ? Jurist Raluca Gavrila, Sef Birou Inventariere si Intretinere Aparatura ? Ing. Ion Sandu, Adminitrator Financiar ? Ec. Cristina Argesanu. Cerinta obligatorie: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din caresa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea comisiei de evaluare a ofertelor va prezenta Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.formular nr. 6 . Persoanele care asigura sustinerea financiara, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a, c1 si d din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica- Lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 aniformular 7- Graficul de timp pentru indeplinirea sarcinilor formular 8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer