Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii echipamente tehnica de calcul


Detaliu pentru invitatia numarul 321878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 321878/13.03.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii echipamente tehnica de calcul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Carmen Radu, Adriana Anescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANL situat in Bd. Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de intretinere si reparatii ale echipamentelor de tehnica de calcul din dotarea ANL
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4920 ron. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei este virament bancar, scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.In cazul IMM-urilor, pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei se vor atasa declaratiile, conform modelului din anexele 1 si 2 din OG 27/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform art.88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: - declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG nr.34/2006 (formularul nr.3);
-declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006 (formularul nr.4);
-certificate care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general consolidat si care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul poate depune in locul certificatelor, o declaratie pe proprie raspundere (formularul nr.7)prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata;
-certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 (formularul nr.9);
- declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 din OUG 34/2006 atat de subcontractant cat si de terul sustinator (formularul nr.11).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru aceasta procedura sunt Marian Iftimie Nicorici, Liviu Marchis, Ionel Mazere, Carmen Radu, Adriana Anescu. Se solicita: certificat constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conform cu originalul pe fiecare pagina.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor prestari de servicii similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, facand dovada ca au capacitatea tehnica si profesionala pentru asigurarea serviciilor de service pentru aprox. 295 unitati tehnice.Personalul desemnat de catre operatorul economic pentru derularea contractului trebuie sa aiba calificarea corespunzatoare cu cerintele din caietul de sarcini si sa faca dovada participarii la cel putin un proiect similar. Ofertantii trebuie sa faca dovada certificarii sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
timp de interventie
5
Descriere: Timp (exprimat in ore) pentru deplasare, constatare defectiune si minima interventie, din momentulsolicitarii de catre autoritatea contractanta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer