Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII GAZCROMATOGRAFE DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 343800
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343800/13.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII GAZCROMATOGRAFE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii - Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII GAZCROMATOGRAFE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII GAZCROMATOGRAFE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 50531200-8 - Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G1=2320, 00 lei;G2=3480, 00 lei pentru situatile in care un operator economic doreste sa constituie garantia intr-o alta moneda decat leul, cursul valutar este cel comunicat de BNR si valabil in ziua constituirii garantiei de participare, data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma : Lot1 1160lei, Lot2 1740lei )
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a). Declaratie de eligibilitate Formular 12Ab). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 modificataFormular 12B.c). Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12Cd). CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent , conform Ordinului pre?edintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independent Formular 12D.e). Declaratie pe proprie raspundere neancadrarea in prevederile art. 69 indice 1 ( evitarea conflictelor de interese) din OUG. Nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane : Nume, prenume FunctiaRUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentIDU OLGA Director DirectieADRIAN COMSA Director DirectieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectieALEXANDRU SAI Director DirectieANA NICOARA Sef LaboratorPETRARIU IOAN Sef ServiciuMARINESCU MARIA LUCIA Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicSUCIU NICOLAE Consilier JuridicOLIMPIA NEAGU Sef ServiciuPINZAR ADELA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouION ANDI MARIAN InginerTATOMIR MIHAELA InginerHENTEA MIHAELA LUMINITA EconomistSZABO ALEXANDRA Consilier JuridicSIMESCU VIORICA TehnicianOVIDIU HADAMBAS EconomistCompletare Formular 12E.Daca este cazul se completeaza si semneaza si de catre tertul sustinatorf)Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii-Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea ultimul bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc., Completarea Formular de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati insotita de certificate/documente/contracte/procese verbal de receptie, emise sau contrasemnate de catre acestea, care sa confirme prestarea de servicii similare achizitiei., Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate. Personal calificat in intretinerea si repararea gazcromatografe de laborator.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei., Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 16:24