Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Breaza, jud.Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 348532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 348532/13.06.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Breaza, jud.Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: +40 0244340508, Fax: +40 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Breaza, jud.Prahova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste sa se asigure functionarea in conditii optime a iluminatului public stradal, ornamental si festiv.
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da3900 lei.Valabilitatea garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Modul de constituire: 1)prin virament bancar in contul Primariei Breaza RO68 TREZ 5225 006X XX00 2748, deschis la Trezoreria Campina, sau 2) printr-un instrument de garantare, Formular 13, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor, avand in vedere ca procedura de atribuire a contractului se desfasoara online. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau ii)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se depune scanata in SEAP semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor si totodata se va prezenta la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Garantia de participare se poate prezenta si in alte monede. Cursul valutar comunicat de BNR, pentru care se va face echivalenta se va raporta cu 6(sase) zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. b), din O.U.G. 34/2006. Prevederile art. 278 indice 1 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original. 2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularului nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat. - Situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul general consolidat; - Situatia datoriilor in lunaanterioara depunerii ofertelor la bugetul local. Cerinta nr. 5.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pepropria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se cere sa se completeze Formularul nr. 4. Cerinta nr. 6.Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cumodificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv Primaria Breaza, sunt: 1.Costin Razvan Balasescu ? Primar; 2. Richea Gheorghe ? Viceprimar; 3. Eleana Modoveanu - Secretar oras. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: specialitate; 1. Savu Constantin ? consilier superior; 2. Dedu Margareta ? referent de specialitate 3. Comarniceanu Ion ? consilier superior; 4. Coman Ruxandra ? consilier juridic, 5.Cobianu Florentina - consilier superior, 6.Balescu Lucian -conisilier superior 7. Filimon Mariana - economist control financiar preventiv, Goran Maria Catalina ? consilier juridic.Consilierii locali ai orasului Breaza sunt: 1. Anton Madalina; 2. Barna Gheorghe; 3. Bartusica Dan; 4. Bogdan Gabriel; 5.Burlacu Ion; 6.Chitoi Ciprian; 7. Cartoaje Florin; 8.Ferastraeru Nicolae; 9. Gradinaru Marian; 10.Mitrea Radu Daniel; 11.Nica Justinian Feodor; 12.Parlog Mihai George; 13. Soiu Mihail; 14.Tanasa Vasile; 15.Tudor Florian;16.Vasilescu Daniel. Se cere sa se completeze Formularul nr. 5. Cerinta 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa reiasa ca obiectul de activitate are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai maredecat 385.000 lei. Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, in cazul in care ofertantul este o asociere ptr.a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conf.Legii 346/2004. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele propuse ptr.indeplinirea contractului.Se va prezenta o lista cu utilajele propuse ptr.indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinire a contractului., Fisa experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client/beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare., Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se calculeazaprin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei ). Certificat ISO 9001:2008Certificat ISO 14001:2004Acreditarile ( certificatele) trebuie sa aiba ca domeniu de aplicabilitate servicii similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer