Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII INSTALATII SI ECHIPAMENTE DIN CORPUL A AL SPITALULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 353271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 353271/30.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII INSTALATII SI ECHIPAMENTE DIN CORPUL A AL SPITALULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 0213347387, fax: +40 0213347387, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni, Sos. Berceni nr.10-12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII INSTALATII SI ECHIPAMENTE DIN CORPUL A AL SPITALULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII INSTALATII SI ECHIPAMENTE DIN CORPUL A AL SPITALULUI conform Caiet de sarcini atasat.Optiuni: Valoarea suplimentarilor conf. Art.6 din HG 925/2006 este de 224684.68 lei pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 684.68 - 449, 369.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2% din valoarea minima estimata fara TVA pentru o perioada de 4 luni, respectiv 4, 493.69 lei.1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioareData la care se va face echivalenta cu o alta valuta pentru GARANTIA DE PARTICIPARE este de 13.08.2013, avand in vedere cursul de schimb BNR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu datalimita de depunere a ofertelor. ? Formularul nr. 6In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit in functie de valoarea estimata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul .72. Ordin de plata in contul RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Operativa Sector 4Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, : 3. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conformprevederilor art.90, alin (1)-(3) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DR.BULIMAN ANCA- MANAGER, PROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICAL, EC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE, ING POPA DUMITRU ? SEF SERVICIU TEHNIC, ING.NICOLESCU ROXANA ?SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, RADU MARIA-REF SERV ACHIZITII , ING. TUTU CRISTINA - SEF BIROU APROVIZIONARE, LIFTICARIU FLORIN-MERCEOLOG BIROU APROVIZIONARE, ING. MIHALACHE SIMION-SERV. TEHNIC, PARPALEA AURELIA--SERV. TEHNIC, CAROLINA CIUCULESCU--SERV. TEHNIC3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.44. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator-Formular nr. 3 bis.5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturilePersoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ? original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalulAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere2. Avizde functionare emis de Ministerul Sanatatii, pe numele ofertantului, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.176/2000 privind activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru dispozitivele medicale din categoria console pentru distributia gazelor medicale, articole si sisteme de distributie gaze si fluide medicale, vaccum si evacuare gaze anestezice, console de tavan, cu completarile si modificarile ulterioare, in termen de valabilitate la DATA LIMITA de depunere a ofertelor- copie stampilata conform cu originalul3.Autorizatie pentru montare, reparare conducte metalice pentru fluide, autorizatie emisa de catre Inspectia Teritoriala Bucuresti ISCIR, INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT, emisa in baza Legii nr 64/2008 , HG 1340/2001cu completarile si modificarile ulterioare, in termen de valabilitate la data la DATA LIMITA de depunere a ofertelor- copie stampilata conform cu originalul4. Autorizatia pentru instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, autorizatie emisa de Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Centrul national pentru Securitate la incendiu si protectie Civila, autorizatie emisain baza HG 1490/2004 , a HG 259/2005 si a ordinului Ministrului administratiei si internelor nr.87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, in termen de valabilitate la la DATA LIMITA de depunere a ofertelor- copie stampilata conform cu originalul5.Licenta de functionare pentru proiectare, instalare, modificare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei, licenta emisa de Ministerul Administratiei si Internelor Inspectoratul General al Politiei Romane Directia de Ordine Publica, in baza Legii 333/2003 cu completari si modificari ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ?lista cu personalul de specialitate care va asigura service, intretinere sireparatii pentru echipamentele din caietul de sarcini ?Formular nr. 112. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formularnr. 123. Ofertantul va depune orice document din care sa rezulte ca acesta dispune sau a obtinut angajament de participare de la minim o persoana(aceasta poate cumula una , doua sau mai multe dintre calificarile solicitate) care a beneficiat de instruire efectuata de catre producator, distribuitor sau reprezentanta producatorului pentru urmatoarele echipamente: -minim un inginer care a beneficiat de instruire pentru echipamentul Sistem central aer comprimat BOTTARINI-minim un inginer care a beneficiat de instruire pentru echipamentul Statie Centrala Mil?S-minim un inginer , operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor RSVTI pentru instalatii de inalta presiune, atestat ISCIR- minim o persoana cu studii medii, atestata ca sudor brazare, atestat ISCIR- minim un inginer, responsabil tehnic cu sudura la instalatii de ridicat, RTS, atestat ISCIR- minim un inginer sisteme de securitate- minim un inginer pentru echipamente nursing call HONEYWELL pentru sisteme de apel medical clino phon 99 si clino CLPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 21:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer