Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA SEDIUL M.S.I., C.N.M.S.I., C.N.R.D.


Detaliu pentru invitatia numarul 344727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Numar invitatie: 344727/03.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA SEDIUL M.S.I., C.N.M.S.I., C.N.R.D.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Comunicatiilor si Societatii InformationaleCod fiscal: 4220947, Adresa: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 4001381, Fax: 3114136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 213114136, fax: +40 213114136, persoana de contact: RALUCA VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, etaj 2, cam 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII LA SEDIUL M.S.I., C.N.M.S.I., C.N.R.D.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinere si reparatii curente, curatenia spatiilor comune, si orice servicii complementare necesare indeplinirii obiectului contractului, cu produse/materiale/substante/agenti pentru curatare si dezinfectie, materii prime si material pentru intretinere si reparatii, incluse in pretul serviciilor precum si asigurarea oricaror altor dotari specific necesare realizarii acestora. Totodata ofertantul va asigura in cadrul contractului servicii reparatii si revizie electricitate, servicii reparatii si verificari instalatii sanitare, servicii reparatii tamplarie, servicii reparatii lacatuserie, servicii mutari mobilier in cadrul institutiei, inclusiv servicii curente de manipulare a mobilierului si de intretinere generala prin igienizare zilnica (curenta) si dezinsectie la intreaga suprafata si/sau prin mijloace chimice, la 6625 mp, suprafata totala definite prevederilor cap 2, al Specificatiilor Tehnice. Valoarea minima estimata a intervalului in suma de 145161, 29 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima estimata a intervalului in suma de 209677, 45 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (prelungirea cu 4 luni in anul 2014).Optiuni: Cu posiB de prel in 2014, cf art.6 alin.(3)din O.U.G.nr.34/2006.
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.29 - 209, 677.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2000 lei. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr 925/2006 , instrument care va fi prezentat autoritatii contractate in original. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respective 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr RO87TREZ7005005XXX000150 deschis la Trezoreria ATCPMB pe seama MCSI, cod fiscal 4220947, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care solicita reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% in conformitate cu prevederile art.16 alin (2) din Legea nr 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :2% din valoare fata TVA a contractului. Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr 925/2006, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia. In conformitate cu prevederile art 16 alin (2) din Legea nr 346/2004, ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere: Formular 1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant.Neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. ? Formular 2: Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator (tertul sustinator doar pt art 181 lit a), lit c1) si lit d) din OUG34/2006). De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele component ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant/ ofertant asociat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta-Formular 4, in original, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. Declaratia privindneincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art 691 din OUG 34/2006. : Ofertantul va depune Formularul 3 ? in original, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. Persoanele cu functii de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuirii sunt : Bebe Viorel Ionica Secretar de Stat, Carmen Mihaela DANET director general, Raluca VOICU director general adjunct, Mirela TUDOSE sef serviciu juridic, Adrian KALAPIS secretar general. Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Lg nr 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa TMB/territorial ? se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul. Pentru persoanele fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers fiz/jur sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident. In cazul ofertei commune(asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie global ape ultimii 3 ani, care sa fie de minim 145.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de informatii privind subcontractantii. Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora si mentiunea partii/partilor din contract care urmeaza sa fie realizata de catre acestia., Prezentarea de informatii privind asocierea; se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; platile se vor face catre liderul asociatiei; partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Principalele servicii prestate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer