Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele de radiocomunicatii
Detaliu pentru invitatia numarul 331463
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331463/11.07.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele de radiocomunicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOVCod fiscal: 26361041, Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015126, Fax: 0212015135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele de radiocomunicatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele de radiocomunicatii Motorola TETRA - fixe, mobile, portabile si echipamente mobile pentru monitorizare GPS-Safe Mobile, aflate in dotarea ACHIZITORULUI.Contractul va fi prelungit in conformitate cu art.6 alin(3)din HG nr.925/2006, ref. la atrib. contr. de AP din OUG nr.34/2006.Valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 este de 90717.93 lei.Valoarea estimata a contractului pana la data de 30.04.2013 este de 159363.00 lei.
II.1.6) CPV: 50330000-7 - Servicii de intretinere a echipamentului de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 363 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 1800.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO29 TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 33A.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2; 2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma); 2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila conforma); 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4; 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General - Dr. Alis Grasu, Director Economic - Ec. Crisan Liontina, Director Medical - Dr. Grasu Cristian, Director Tehnic ? Ing. Papandreia Marinel, Sef Birou Tehnic ? Sing. Pelteacu Dan, Consilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian Madalin, este exclus din procedura de atribuire). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depuneriiofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principalsau secundar prestarea de servicii similare solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru ambii membri din echipa se vor prezenta copii dupa actele de calificare/specializare semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? (din care sa reiasa ca sunt specializati si atestati in activitatea de instalare, depanare si intretinere a echipamentelor de radiocomunicatii TETRA si a echipamentelor de monitorizare GPSde tip SafeMobile) si CV-urile profesionale semnate de titular.Cerinta minima: o echipa formata din minim 2 executanti calificati pentru activitatea de intretinere si reparare a echipamentelor de radiocomunicatii din care una va fi persoana de contact.Cerinta minima: Membrii executanti din cadrul echipei vor avea cel putin 1 an experienta in activitatea de intretinere si reparatii echipamente de radiocomunicatii., Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate indotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului deservicii. Dotarea tehnica minima necesara pentru prestarea serviciilor: - cel putin 1 aparat specializat de tip IFR sau echivalent pentru echipamente radio in standard TETRA care sa poata suporta analiza si diagnosticarea statiilor radio supuse contractului. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii deorigine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 09:06