Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul


Detaliu pentru invitatia numarul 330189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 330189/22.06.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul din cadrul serviciilor Primariei Municipiului Arad
II.1.6) CPV: 50320000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.600 lei.Per. de valab. a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data lim. de dep. a ofertelor.Constit. a GP: instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GPal Mun. Arad deschis la Trez. mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in cf. cu art. 86/HG 925/2006 scr. de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scr. de garantie emise de o banca/soc. de asig.din strainatate, se va prezenta in anexa traduc. Autoriz. a acesteia.Cf. art. 86 alin.(4)/HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor.AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora desch. ofertelor nu va prezenta dovada constit. GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc. de atribuire. Dovada constit. GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indepl. acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc de calificare, prop.tehn.si prop.fin.Ofertantii care vor constit. GP cf art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM vor completa form. nr. 5 . In cazul in care aceasta proc. de atrib. a contractului de achiz. publ. de ?Servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul? va fi contestata la CNSC, iar acesta va respinge contestatia ca fiind nefondata , AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dna. Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dl. Gavrea Cristian ? presedinte cu drept de vot, dl. Morar Iulian? membru, dna. Movileanu Daiana - membru . In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul 2. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. 4. Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular 12C.5. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 5 (daca este cazul) 1. Persoane juridice/fizice romane: Pentru persoane juridice: Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie semnata si stampilata cu stampila unitatii ?conform cu originalul?) din care sa reiasa faptul ca ofertantii au ca obiect de activitate ?Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice? ? Cod CAEN 9511Pentru persoane fizice: Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente (copie semnata si stampilata cu stampila unitatii ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Persoane juridice/ fizice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale ? formular 2B.Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de minim 160.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea cerintei si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada existentei in cadrul firmei a echipamentului specializat pentru testarea traficului de date in reteaua de calculatoare, pentru diagnoza si certificarea cablarii, conform normelor TIA/EIA si prezentare raport tehnic pentru fiecare port, Informatii privind asociatii/subcontractantii, Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii de intretinere si reparatii tehnica de calcul din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor), au efectuat cel putin un contract a carui obiect a fost: servicii de intretinere si reparatii echipamente de tehnica de calcul, cu o valoare minima de 40.000 LEI (fara TVA=, Personalul cheie: Ofertantii vor nominaliza cel putin doua persoane autorizate pentru service servere, calculatoare personale, notebook-uri, imprimante, echipamente de retea active si pasive, care vor raspunde de indeplinirea contractului Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalentpentrugamadeserviciisolicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact Cristian Gavrea, tel. +40257281850-126
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer