Achizitie publica - Servicii de intretinere si revizie tehnica curenta a instalatiilor de ridicat ? ascensoare de persoane si marfa si macarale (poduri rulante)
Detaliu pentru invitatia numarul 321795
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321795/12.03.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si revizie tehnica curenta a instalatiilor de ridicat ? ascensoare de persoane si marfa si macarale (poduri rulante)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Raluca Chiriacescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: adresa Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei, Nr.313, Sector 6, corp Rectorat, etaj 5, sala R508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si revizie tehnica curenta a instalatiilor de ridicat ? ascensoare de persoane si marfa si macarale (poduri rulante)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii ?Intretinere si revizie tehnica curenta pentru instalatiile de ridicat - ascensoarele de persoane si de marfa, precum si macarale (poduri rulante) din spatiile de Invatamant si Camine ? Cantine in anul 2012, conform Prescriptiilor Tehnice ISCIR R2 ? 2010, art.65 ÷72, respective R1 ? 2010, art. 59 ÷ 63.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10%(5% pentru IMM) din val.contr.fara T.V.A. sise constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut.contr., la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Aut.contr. va alimenta contul prin retineri din sumele datorate.Aut.contr. are dreptul de a emite pretentii asupra garant. de buna ex., in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile din contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant.de buna ex., aut.contr. trebuie sa notifice contractantul, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Aut.contr. are obligatia de a elibera/restitui garant.de buna ex. in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV de receptie si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea- in original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - in original-Declaratie priind calitatea de participant la procedura- in original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - in original-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Ecaterina Andronescu, Director general- Mihnea Costoiu, Director - Constantin Zaharia, Inginer - Ionica Steleanu, Responsabil achizitii - Raluca Chiriacescu -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.-Documente privind autorizarea in domeniu-Se va prezenta Autorizatie ISCIR (actual C.N.C.I.R.)-INSPECT pentru intretinere si reparatii instalatii de ridicat si sub presiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiarai incheiati ;, -Bilantul contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;, - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie.ro sau/si sediul UPB-Directia Achizitii, Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, corp Rectorat, camera 102-104
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 13:06