Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere si revizii tehnice ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 348104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 348104/06.06.2013
Denumire contract: servicii de intretinere si revizii tehnice ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si revizii tehnice ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere si revizii tehnice curentelunare precum si revizii generale anuale pentru pregatirea verificarii ISCIR, pentrulifturileaflateindotarea cladirilor din Cluj-Napoca, apartinand Universitatii ?Babes-Bolyai?.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 7000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50% cf. Legi 346/2004. Se solicita prezentarea declaratiei de incadrare in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Biroul Achizitii, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, semnat cu semnatura electronica;2.Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca;3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3500 lei.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putinegala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Echivalenta leu/valuta se va determina, aplicand cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultataa) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de prestari servicii, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executieInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se accepta si constituirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile art 90, alin ( 3)din HG nr. 925/2006.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de cel mult 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, in conditiile art.92, alin.1 din din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantului: se completeaza Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 2(12A) din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: se completeaza Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 3(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: 1) cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la finalul lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3 -Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 4Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( form. nr. 5 din Sectiunea Formulare);Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rector, Acad, . prof. Ioan Aurel Pop, Prorector prof. dr. Dan Lazar, Prorector prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Administrativ, ec. Ioan Neag; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; consilier juridic Alexandru Brasoveanu, consilier juridic Monica Laura Adi, ec. Diana Andrea, ing. OlimpiaDumitru, expert tehnic ing.Ioan Miron Cerinta nr. 1Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pers.juridice/fizice romane: 1). pentru persoane juridice : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial astfelincat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului sa fie corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2). pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare, cu viza la zi, astfel incat acest document sa fie in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in conditiile art.183 din O.U.G.34/2006.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarearezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizataCerinta nr. 2Autorizatie ISCIRemisa de inspectoratul ISCIR-INSPECT ?pentrutoate tipurilede activitati specifice ascensoarelor conform legislatiei in vigoare si a PT-ISCIR-R2/2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conditiile art.183 din O.U.G.34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe va completa Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, formularul 6 din sectiunea Formulare, Cerinta minima: se solicita cifra de afaceri globala de min.650.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valutacomunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciisimilare din ultimii 3ani : ce va contine valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta Formularul nr. 8(12D) - Lista principalelor prestari de servicii similareExperienta similaraCerinta minima: se solicita prezentarea cel putin a unui /certificat /document/contract, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin.(2) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme prestareaserviciilor similare a caror valoare sau suma a valorilor este de min. 340.000, 00 lei.Se va prezenta Formularul nr. 9 -Experienta similaraPentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ani de referinta., Informatii privind personalul tehnic si de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se va prezenta - lista personalului de specialitate care va fi implicat in derularea contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredinatepersonalului implicat responsabil : RSL (personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor)RVTA (personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor), formularul 7din sectiunea Formulare.Cerinta minimaSe vor prezenta pentru persoaneleRSL si RVTA care vor fi desemnate responsabile cu derularea contractului, autorizatiile RSL si RVTA, cf.PT ISCIR CR 4-2009, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii certificat conform standardului SR EN ISO 9001/2008sau echivalent.Se prezinta certificate sau documente emise deorganisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationalecare sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant(pentru prestator) areimpelmentat un sistem de asiguarare a calitatii, pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer