Achizitie publica - Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 323702
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323702/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +40 241/614973, fax: +40 241/672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Ovidiu nr.9, et.I, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2012
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 519, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se consituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire conformreglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar.Ordinul de plata sau fila de CEC va fi conformat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 95RNCB 0114032055700001 deschis la BCR Constanta.Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata dar cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta in conditiile art.278 1lit.a), adica suma de 5.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011. IMM-urile bebeficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificate de atestare fiscala1. Emis de MFP-DFP, Administratia Finantelor Publice unde isi desfasoara activitatea operatorul economic, de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor.Privind impozitele si taxele locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelorPentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul traduse si legalizate de un notar public din Romania.Decl privind calitatea de participant la procedura, se va completaF 12C. Op ec participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens vor completa si depune Declaratie privind eligibilitatea ? F 12 A.Acelasi formular va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 modificata si completata. In acest sens va completa , ,Decl privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006? ?F 12 B. Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf. Ordin 314/12.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In acest sens se va completa Formularul C.Se va completa ?Decl privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006? . Decl se vaintocmi conform modelului pus la dispozitie prin documentatie-Anexa 3.Aceasta se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ale S.C. CONFORT URBAN S.R.L.: - Director general: ing. Farcas Cristinel Viorel, Director comercial prestatii: ing. Radulescu Claudiu-George, Director economic: ec. Vladu MIhaela Claudia, Sef serviciul administrarea domeniului public si licitatii: sing. Andrei Lucia, Consilier juridic: Caiali Ildiz Pentru persoaNe juridice/fizice romane: Se va atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate conform clasificarilor activitatilor din economia nationala (CAEN), care sa confirme desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractului respectiv: Repararea echipamentelor electrice ? 3314; repararea echipamentelor electrice si optice 3313; - alte lucrari de instalatii pentru constructii-4329; Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. in confomitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriInformatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie fie cel putin egala cu 1.038.950 lei.B.Cerinta nr. 2Bilant contabil.Bilantul contabil sau extrasul de bilant vor fi inregistrate si vizate de organele fiscale la data de 31.12.2010 si la data de 30.06.2011 (dupa caz) siprezentate in copie cu mentiunea original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate conform clasificarilor activitatilor din economia nationala (CAEN), care sa confirme desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractului respectiv: - Repararea echip electrice ? 3314; repararea echip elec.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Serviciile prestate ?duse la bun sfarsit? in ultimii 3 ani insotita de un contract de prestari servicii care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 500.000 lei sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulata sa totalizeze aceasta valoare.Pentru echivalenta se va tine calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pe an., 2. . Declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Subcontractantii (dupa caz) vor prezenta dotarile tehnice numai pentru partea de contract pentru care depun oferta., 3. Daca este cazul, se va prezenta acordul de subcontractare in copie legalizata/autentificata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant. Pentru capacitatea de executie a activitatii profesionale subcontractantul va prezenta atestate, autorizatii si certificate. Pentru capacitatea tehnica si profesionala subcontractantul va prezenta pentru partea de implicare a resurselor umane, atestate , certificate, autorizatii; pentru resursele tehnice, subcontractantul va prezenta pentru partea lor de implicare, certificate, atestate, autorizatii., 4. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii privind prestarea serviciilor.Declaratia de disponibilitate a ofertantului privind personalul de specialitate va cuprinde informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile perntru executia lucrarilor, respectiv personalul de specialitate cu anumite certificari, responsabil tehnic cu executia categoria constructii si atestati in instalatii., 5. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii, 6. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual, de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa serviciul(prezentat in acordul de asociere). Standarde de asigurare a calitatiiCerinta nr.2.Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 15:15