Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONFORT URBAN S.R.L.
Numar invitatie: 347029/21.05.2013
Denumire contract: Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +4 0241614973, fax: +4 0241672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +4 0241614973, fax: +4 0241672299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere si supraveghere la fantanile arteziene si bazinele din Municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in sezonul2013
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5.432, 00lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, stabilita in invitatia de participare. Mod de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 5.432, 00lei, valabil pentru o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1)din HG nr. 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4323, 20 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) (2) si (3) din O.U.G. nr 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare. 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO44TREZ2315069XXX002164 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal RO1875349); 3.Prin depunerea sumei de 5.432, 00lei in numerar la casieria autoritatii contractante; IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011. IMM-urile bebeficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificate de atestare fiscala1. Emis de MFP-DFP, Administratia Finantelor Publice unde isi desfasoara activitatea operatorul economic, de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor.2. Privind impozitele si taxele locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor3. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul traduse si legalizate de un notar public din Romania.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completaFormularul 12C.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens vor completa si depune Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 12 A.Acelasi formular va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 modificata si completata. In acest sens va completa , ,Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006? ?Formular 12 B. Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf. Ordin 314/12.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In acest sens se va completa Formularul C.Se va completa ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006? . Declaratia se vaintocmi conform modelului pus la dispozitie prin documentatie-Anexa 3.Aceasta se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ale S.C. CONFORT URBAN S.R.L.: - Presedinte Consiliu de Administratie - Voinescu Florin ?Mugur aproba PAAP, - Director general: ing. Farcas Cristinel Viorel , Director comercial prestatii: ing. Radulescu Claudiu-George presedinte de comisie, Director economic: ec. Vladu MIhaela Claudia elaboreaza bugetul, Sef serviciul financiar-contabilitate: Sofrone Silviu-Nelu membru in comisie, Sef serviciul tehnic si achizitii: sing. Andrei Lucia membru in comisie, Consilier juridic: Caiali Ildiz membru in comisie, Manaila Tanta: membru comisie.LISTA CU COMPONENTA CONSILIULUI LOCAL AL MUNCIPIULUI CONSTANTA: ALI DENIS, CANDINDATUL GABRIEL, CHESOI TUDOREL, CIORBEA VALENTIN, COJOC MARIOARA, DEDE PERODIN, DOBRE MIRCEA, FAGADAU DECEBAL, GEORGESCU DANIEL, GHEORGHE FLORIN, IBRAIM TEMUR, LIXANDRU ION VIRGIL, ARCU ANA, MATEI RADU BOGDAN, ONCIU CARMEN, PAPARI GEORGE-DANIEL, PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN, POPESCU RADUCU, RASAUTEANU COSTIN IOAN, ROMAN IUSTIN FABIAN, STAN GABRIEL-MARIUS, STROE FELIX, SURGHIE VALENTIN-MIHAI, TUSA SORINA, VISAN GEORGE-GABRIEL, ROSU VASILE, BOIAGIAN HARRY MICHELLE. Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. in confomitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil.Bilantul contabil sau extrasul de bilant vor fi inregistrate si vizate de organele fiscale la data de 31.12.2011 si prezentate in copie cu mentiunea original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cifra de afaceriinformatiiprivind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani care sa fie de minim 1.086.382 lei fara TVA.Valorile cifrei de afacerivor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca este cazul, se va prezenta acordul de subcontractare in copie legalizata/autentificata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant. Pentru capacitatea de executie a activitatii profesionale subcontractantul va prezenta atestate, autorizatii si certificate. Pentru capacitatea tehnica si profesionala subcontractantul va prezenta pentru partea de implicare a resurselor umane, atestate, certificate, autorizatii; pentru resursele tehnice, subcontractantul va prezenta pentru partea lor de implicare, certificate, atestate, autorizatii., Personal1. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului tehnic de specialitate angajat. Lista minima este urmatoarea: ?ing. mecanic cu experienta in activitatea ce face obiectul contractului-inginer(subinginer) de specilaitate electric(electronic sau electromecanic)-inginer constructor-specialitatea insdtalatii-electricieni-ingineri in domeniul hidraulic-prelucratori prin aschiere-sudoriIn cazul unei asocieri fiecare asociat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Diploma de studii superioare, CV-uri. Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/e).Se vor anexa documente, CV-uri.Informatii referitoare la detinerea procedurii omologata pentru sudura in otel inox precum si sudor autorizat pentru sudura in otel inox(prescriptie ISCIR-PT CR 9/2010)., UtilajeLista privind utilajele instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se completeaza declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Lista minima necesara : -stand mobil pentru probe hidraulice-motopompe pentru umplere si evacuare apa;
-mijloace auto de interventie rapida-aparate de masura si control-echipamente de sudura mobileSubcontractantii (dupa caz) vor prezenta dotarile tehnice numai pentru partea de contract pentru care depun oferta, Experienta similara
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta minima - Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani in baza unui contract de natura si complexitatea contractului ce face obiectul prezentei achizitii in valoare de cel putin 500.000lei fara TVA. Prestarile vor fi certificate de documente(procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului) din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul contractul in valoare de cel putin 500.000lei fara TVA.Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de prestare a serviciilor si vor preciza daca serviciile au fost prestate in conformitate cu contractul normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile din ultimiii 3 ani, prestari care au fost duse la bun sfarsit, pt care se vor prezenta certificari/procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Contractul implica servicii de instalare si verificare la retelele electrice, sisteme de automatizari, supraveghere la instalatii electrice si mecanice ale fantanilor. Prezentarea certificatului ISO 14000 sau echivalent in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ., Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual, de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa serviciul(prezentat in acordul de asociere). In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer