Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere si urmarire a functiunii sediului Consiliului Judetean Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 325876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 325876/09.05.2012
Denumire contract: servicii de intretinere si urmarire a functiunii sediului Consiliului Judetean Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Cubanita Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, str. Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si urmarire a functiunii sediului Consiliului Judetean Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Aceste servicii presupun realizarea urmatoarelor activitati: servicii de reparatii si intretinere lifturi, servicii de supraveghere si verificaretehnica a instalatiilor (RSVTI) pentru cele doua ascensoare si instruirea personalului care exploateaza aceste instalatii, servicii de reparatii si intretinere a celor doua climatizoare de la sala de sedinte, servicii de intretinere a grupului electrogen, servicii de intretinere a agregatului de preparare apa racita in sediul CJT, servicii de intretinere post de transformare, instalatii electrice si de iluminat, montat, demontat iluminat de sarbatori, servicii de intretinere ventiloconvectoare (instalatii de incalzire), urmarirea comportarii in timp a cladirii, reparatii tamplarie si birouri, verificari fantana parter, tratare cu reactiv si intretinere pompe, intretinere UPS, remedieri zugraveli lavabile.
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 10560 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 4307.9 lei.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 2, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Victor Tarhon ? presedinte al Consiliului Judetean TulceaIoan Boieru ? vicepresedinte alConsiliului Judetean TulceaNicolae Chichi - vicepresedinte alConsiliului Judetean TulceaConstantin Cabuz ? secretar al judetului TulceaMihai Nicu ? director executiv al Directiei Lucrari PubliceSirma Caraman ? director executiv al Directiei Economice, Buget-FinanteZaharia Fatu ? director executiv al Directiei Contencios Juridic si Administratie LocalaMioara Galateanu ? director executiv adjunct al Directiei de Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMihaela Lungu ? sef serviciu - Serviciul Managementul ProiectelorConstantin Parciog ? sef serviciu ? Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatatea si Securitatea MunciiMihai Marius Cristi ? sef serviciu ? Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii PubliceNicoleta Anton ? sef serviciu ? Serviciul Buget, Finante, Contabilitate Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 240000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 2 (doua) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de intretinere similare, in valoare de cel putin 120.000lei, fara TVA., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului). Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: 1 coordonator echipa servicii, cu diploma de studii superioare si experienta in administrare cladiri; un RSVTI persoana atestata ISCIR, cu atestat valabil la data deschiderii ofertei; un responsabil cu urmarirea speciala a comportarii in exploatare a constructiilor; un inginer instalatii; echipa de interventie trebuie sa cuprinda minim: mecanic, electrician, instalator instalatii sanitare si termoventilatii; personal intretinere lift, experienta in domeniu;Persoana atestata chiller trane, experienta in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer