Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere sisteme de calcul si retelistica locala aflate in administrarea SRP Triumf


Detaliu pentru invitatia numarul 349995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 349995/05.07.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere sisteme de calcul si retelistica locala aflate in administrarea SRP Triumf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA ALEXANDRU NR.45 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011822, telefon: +40 0212301746, fax: +40 0212300095, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEEA ALEXANDRU NR.45 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011822, telefon: +40 0212301746, fax: +40 0212300095, secretariat.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere sisteme de calcul si retelistica locala aflate in administrarea SRP Triumf
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intrtinere sisteme de calcul si retelistica locala aflate in administrarea SRP Triumf
II.1.6) CPV: 50320000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-479, 52 lei( pentru IMM ? REDUCERE 50% din val. ) Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta echivalentul se va face la cursul BNR lei/alta valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.-Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1) - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.( conform art. 86 din HG. 925 /2006 )2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; contul S.R.P. Triumf in care se poate vira garantia de participare este RO39RNCB0082044172820001 deschis la BCR ? Suc .UNIREA, CUI RO2351555Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile ( de la termenul limita de primire a ofertelor)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe propria raspundere privind eligibilitatea- se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.-se va completa formularul Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, din O.U.G. 34/2006 actualizata Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct . a) , c1 si d ) daca este cazul. Se va completa formularul Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din O.U.G. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie / organului de conducere si / sau in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoriatii contractante si anume : Mihai Niculae- Director Coordonator , Romulus Pancu ? Director Economic, Narciz Apas ? Director Comerical, Cristian Ambrozi ? Director Tehnic, Cristina Fudulica ? Sef birou Tehnic , Catalin Trestianu ? Sef birou Juridic. Veronica Cristea ? Sef Birou Comercial. Se va complecta formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participarecu oferta independenta- Conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va complecta formularul Certificat de participarecu oferta independenta. Persoane juridice/fizice romane: a.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentruconformitate a documentului , in original.b..Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor ( daca este cazul ). Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat la organismele abilitate, Fisa de informatii generale-Se precizeaza cifra medie de afaceri. Se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012).* Pentru conversia in Ron , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz: , Informatii privind subcontractantii ( daca este cazul )., Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin. litera a din OUG 34 /2006., Lista privind principalele servicii pe ultimii 3 ani Certificarea sistemului de management al calitatii: Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008( sau echivalent )de catre un organism abilitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer