Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 345008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345008/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I. MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, sediul S.N.G.N. Romgaz S.A. Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere spatii verzi
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part. este de: 436 RON.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul leu/euro comunicat de BNR in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valab. a gar.pt.part.60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei). In cazul subcontractarii, gar.de part.se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar.de part. se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a gar.de part.Documentul care atesta constituirea Gar.de part.la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar.de part.va fi exprimata in lei si poate fi constit.in urm.forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc.de atrib. Scrisoarea de gar.de part.trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf.cu prev.art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de part.vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conf.prev.art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar.de part.in raport cu val.estimata. Cuantumul care se retine din gar.de part.in cazul depunerii unei contestatii este de: 0 RON. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar.de part.in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar.de buna executie in perioada de valab.a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valab.a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract.Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va completa Formularul nr.1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va completa Formularul nr.2;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - se va completa Formularul nr.9;Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Adrian Taran, dna. Geta Bruda, dna. Cristina Crisan.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se va completa Formularul nr.8;
-Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Persoane juridice/fizice romane.a) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b) Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2. Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa conform Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis si informatii privind cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 2: Informatii privind angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratiile pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Cerinta 3: Personal specializat pentru efectuarea serviciilor de intretinere spatii verzi., Cerinta 4: Experienta similara: - lista principalelor prestari de servicii avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza si prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare;, Cerinta 5: Ofertantul are obligatia sa utilizeze in vederea combaterii bolilor si daunatorilor, numai produse de protectie aplantelor, omologate de Comisia Nationala de Omologare a produselor de protectie a plantelor, care este organizata si functioneaza potrivit dispozitiilor Ordinului nr. 116/153/358/2005.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer