Achizitie publica - Servicii de intretinere spatii verzi aferente amenajarilor peisagistice
Detaliu pentru invitatia numarul 352980
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352980/23.08.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere spatii verzi aferente amenajarilor peisagistice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias. Serv Estimare Valori si Programare Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere spatii verzi aferente amenajarilor peisagistice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere spatii verzi aferente amenajarilor peisagistice
II.1.6) CPV: 77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: Lot 1:6.736 lei, Lot 2:771 lei, Lot 3:973 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Per de val a GP pt participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu per de val a ofertei). In cazul subcontractarii, GP se constit numai de ofertant. In cazul asocierii, GP se constit numai de liderul asocierii. Forma de constituire a GP: Documentul care atesta constit GP la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. GP va fi exprimata in lei si poate fi constit in urm forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul aut contr, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de GP trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din GP in raport cu val estimata. Cuantumul care se retine din GP in cazul depunerii unei contestatii este de: Lot 1:67, 36 lei, Lot 2:0 lei si Lot 3:0 lei. De asemenea aut contr are dreptul de a retine GP, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de val a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in per de val a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze acordul cadru in per de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea fara TVA, a contractului subsecvent, pentru fiecare lot.Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract.Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 180din OUG 34/2006 - se va completa Formularul nr.1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 - se va completa Formularul nr.2;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - se va completa Formularul nr. 9;Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl.Virgil Metea, dna. Lucia Ionascu, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Adrian Taran, dna. Geta Bruda, dna. Cristina Crisan, dl. Pietraru Florin, d-na Maria Boar.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se va completa Formularul nr. 8; 1. Persoane juridice/fizice.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa conform Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis si informatii privind cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 2: Informatii privind angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratiile pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Cerinta 3: Experienta similara: Lista principalelor prestari de servicii avand ca si obiect prestarea de servicii de intretinere a spatiilor verzi in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnicesi/sau profesionale a ofertantilor. Prezentarea cel putin a unui document /contract / proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea deservicii de intretinere a spatiilor verzi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 13:47