Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere tehnica de baza si revizii tehnice la 2 ascensoare apartinand S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A. - S.D.E.E. FOCSANI


Detaliu pentru invitatia numarul 346430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Numar invitatie: 346430/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere tehnica de baza si revizii tehnice la 2 ascensoare apartinand S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia NordS.A. - S.D.E.E. FOCSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: +40 244405305, Fax: +40 244405304 / +40 244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405001/5350, fax: +40 244405354/5004, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Ploiesti, str.Marasesti nr.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere tehnica de baza si revizii tehnice la 2 ascensoare apartinand S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia NordS.A. - S.D.E.E. FOCSANI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de: Servicii de intretinere tehnica de baza si revizii tehnice la 2 ascensoare apartinand S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia NordS.A. - S.D.E.E. FOCSANI
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de: 700 lei, pentru IMM = 350 leiPerioada de valabilitate ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?;Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) ordin de plata in contulorganizatorului: S.C. F .D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Banca Comerciala Romana ? Sucursala Ploiesti RO 08RNCB0205009977340001c) plata in numerar la casieria organizatorului, conform prevederilor legaleIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conf. art. 87 din HG925/2006, actualizata .Nota: Restituirea garantiei de participare se va face conf. art.88/HG925/2006, actualizata, in baza cererii depuse de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 4.3 din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii.Data pentru care se determina echivalenta leu/valuta: curs valabil pentru 30.04.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii : - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.scrisoarea de garantie bancara ? de regula (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va constitui anterior perfectarii contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.180 din OUG 34/2006, actualizata, privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizata, completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in acest capitol, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va prezenta Formularul 4 completat, semnat si stampilat ? in original4.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006- actualizata, Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Se va prezenta Formularul 5 completat, semnat si stampilat ? in originalNota: Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, va prezentam lista cutoate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Darius Dumitru Mesca, Director general2. Gabriela Blagoi, Director directieeconomica3. Constantin Coman, Director directie distributie4. Valentin Branescu, Director directie tehnica 110kV5. Ion Preda, Director directie control, reglementare si comunicare6. Gabriel Gheorghe, Director directie dezvoltare7. Monica Borlovan, Consilier juridic8. Mariana Corneanu, Sef serviciu achizitii9. Dorina Burlacu, Inginer serviciul achizitii5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, emis/eliberatde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?)Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 64.000 lei , documentele doveditoare fiind bilanturile contabile.In situatia cand bilantul contabil pentru anul 2012 nu a fost depus si inregistrat, in locul bilantului contabil pentru ultimul an financiar ofertantul va prezenta alte documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?cifrei medii globale de afaceri ? se va considera cel cumulat.Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare - Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta nr. 1In conformitate cu art.188 - (2), lit.a) : ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Firma ofertanta trebuie sa prezinte cel putin un certificat/document prin care sa confirme prestarea de servicii similare ( prestate in ultimii 3 ani ) a caror valoare sa fie cel putin egala cu 32.000 lei, fara TVA.In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?experientei similare ? se va considera cel cumulat.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.., Personal: Cerinta nr. 1Executarea lucrarilor va fi facuta numai cu personal calificat si autorizat. Prestatorul va prezenta un tabel cu personalul calificat si autorizat ISCIR ( cu viza ISCIR). Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalentSe vor prezenta, incopie certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001 , la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Cerinta nr. 2Certificarea implementarii sistemului de mediu in conformitate cu standardul romanISO 14001-2004sau echivalent.Se vor prezenta, incopie certificata ?conform cu originalul?, certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de mediu ISO 14001-2004, la ofertant; sau certificate echivalente acestora emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; document valabil la data depunerii ofertei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer