Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE TEHNICA, REPARATII SI REVIZII GENERALE ASCENSOARE IN LOCATII DIN BUCURESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 322848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 322848/29.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE TEHNICA, REPARATII SI REVIZII GENERALE ASCENSOARE IN LOCATII DIN BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 0213195858, INT. 2383, Fax: 0213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7b, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-2438, fax: +40 213101565, persoana de contact: ing. amoraritei lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.02574 Buc-Str.Dr.Taberei nr.7B, sect.6, Bucuresti.Orice reprez al ofertat are dreptul de a part la sedinta de deschid, daca prez o imputer scrisa, semnata de pers competente.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE TEHNICA, REPARATII SI REVIZII GENERALE ASCENSOARE IN LOCATII DIN BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE TEHNICA, REPARATII SI REVIZII GENERALE ASCENSOARE IN LOCATII DIN BUCURESTI
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 463, 633.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 8700, 00 lei;Gar de part se const, conf art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrum de garan emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari.Pt IMM-uri gar de partic poate fi const in cuantum de 50%. In acest caz dovada const gar de partic va fi insotita de Decl pe propria rasp privind incadr in cat IMM.Gar de partic trebuie sa fie irevoc si emisa in favoarea U.M.02574 Buc(adresa Str. Dr Taberei, nr.7B, cod postal 061418, Buc).Perioada de valab a gar de part va fi cel putin egala cu perioada min de valab a ofertei (90 zile).Aut contract are dreptul de a retine gar pt partic, ofert pierzand suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr in perioada de valab a ofertei;c)Ofert a contestat un act al aut contr la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278' alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare = 4217.99 lei).Nota: 1.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea gar de part sub forma scrisorii de gar bancara, acest docum va fi intocmit cf model Formularul nr. 12. 2.Viramentul bancar in favoarea U.M.02574 Bucuresti, in cazul in care ofert opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin aceasta modalitate, se poate realiza in contul de virament RO23TREZ7005009XXX001577, deschis la ATCP a mun Bucuresti.Dovada const gar de partic va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar cu conditia confirmarii existentei acestuia, in contul UM 02574 Bucuresti, inainte de deschiderea ofertei.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG nr. 34/ 2006Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.1, din Sectiunea Formulareb)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/ 2006Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.2, din Sectiunea Formularec)Certificatul de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.3, din Sectiunea Formulared)Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69' din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr 4. din Sectiunea Formulare este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareatrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : dl. Zisu Catalin , Hanganu Neculai, Vasile Bogdan si Stefan Cristinae)Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, inainte de deschiderea ofertelor, Formularul nr.5, din din Sectiunea Formularef)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatCerinta obligatorie: f1)Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.f2)Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicag)Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiCerinta obligatorie: Prezentarea cazierului fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAFExistenta faptelor inscrise in cazierul fiscal, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69 1, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art.46 din OUG NR.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta: certificatele constatatoare si cazierul fiscal pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. a)Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor fac obiectul procedurii de achizitie.b)Cazier judiciar al ofertantuluiCerinta obligatorie: Prezentarea cazierului judiciar din care sa reiasa ca acministratorul/administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Existenta faptelor inscrise in cazierul judiciar, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participareade care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul , de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani de activitate: valoarea minim indicata 860.000 lei (197.551euro).Valorile vor fi exprimate in lei/euro - cursul mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de shimb medii anule stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care sa facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Indeplinirea conditiei de a fi prestatservicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in ultimii trei ani, in valoare minima de 437.000 lei., b)Informatii privind personalul tehnicOfertantul va face dovada faptului ca la momentul semnarii contractului (in situatia in care va fi declarat castigator ) va dispune de personal calificat astfel : - inginer RVTA autorizat ISCIR (se va prezenta in copie autorizatia);
- muncitori calificati in meseria de electromecanic (minim 7) - se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala., c)Autorizatie ISCIR - valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniul reparatii, intretinere si revizii tehnice la ascensoarele electrice si hidraulice de persoane si marfa a) Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie de atribuire se gaseste atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer