Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere terenuri si conservare a monumentelor istorice din incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?


Detaliu pentru invitatia numarul 347190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL NATIONAL AL SATULUI "DIMITRIE GUSTI"
Numar invitatie: 347190/22.05.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere terenuri si conservare a monumentelor istorice din incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL AL SATULUI "DIMITRIE GUSTI"Cod fiscal: 4754848, Adresa: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213179103, Fax: +40 213179068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011347, telefon: +40 213179103, fax: +40 213179068, persoana de contact: ELENA ANGELESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011347, telefon: +40 213179103, fax: +40 213179068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere terenuri si conservare a monumentelor istorice din incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere terenuri si conservare a monumentelor istorice pe tot teritoriul muzeului, in jurul constructiilor, din incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti? in perioada iunie ? decembrie 2013
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2200 lei. Plata se va face prin oricare din modalitatile prevazute la art. 86, alin.1 din HG 925/2006 si seefectueaza in contul RO05TREZ7015009XXX000297, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, beneficiar Muzeul National al Satului?Dimitrie Gusti?, CUI 4754848. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Cursul de referinta folosit la calculul garantiei de participare va fi cel valabil cu doua zile inainte de data limita de depunere aofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formular 12B;Certificat de Inregistrare Fiscala ? copie stampilata conform cu originalul;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ;Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Popoiu Paulina-Director general, Dragomir Vivian-Directorpatrimoniu, Tudor Aurelia-Director stiintific, Goean Virginia-Director economic, Gabriela Matei-Consilier juridic, Angelescu Elena-Sef serviciuAchizitii Publice, Uscoiu Ileana-Sef birou Contabilitate, Anania Iulia-Sef sectie Conservare-Restaurare, Onoiu Georgiana-Sef sectieTezaurizare, Duicu Ioana-Sef birou Arhiva Documentara, Barnea Madalina - economist Achizitii Publice, Patrascu Constantin-Sef sectieArhitectura Traditionala Expozitia in aer liber, Terescenco Petre-Muzeograf, Ionescu George-Economist Certificat constatator ORC , conform art. 183 din OUG 34/2006, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului, ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani ;Situatia financiara la 30 decembrie 2011 depusa la Oficiul RegistruluiComertuluisi la Administratia Finantelor Publice ? copie stampilata conform cuoriginalulBilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la Administratia FinantelorPublicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentultehnic, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se a se angajeaza sa leutilizeze pentru indeplinirea contractului. - OUG nr.195/2005 - Ordonanta de Urgenta privind Protectia Mediului.- Legea nr. 265/2006 - privind Protectia Mediului.- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 16/2001 privind gestionarea deseurilor industriale reciclabile ? aprobata prin Legea nr. 465/2001.- HG nr. 1403/2007 privind refacerea zonelor in care solul, subsolul si ecosistemele terestre au fost afectate;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr.16/2001 privind gestionarea deseurilor industriale si reciclabile;
- H.G. nr. 321/2005 privind evaluarea si gestionarea zgomotului ambiental, modificata si completata cu HG nr. 674/2007.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer