Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, verificare si reparare a echipamentelor radiologice medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 332919
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Numar invitatie: 332919/02.08.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, verificare si reparare a echipamentelor radiologice medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: 0239/693868, Fax: 0239/693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Romania, cod postal: 810325, telefon: +40 239693868, fax: +40 239693868, persoana de contact: Ing. Bunea Leonard-DA,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, verificare si reparare a echipamentelor radiologice medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop activitati de intretinere, verificare si reparare pentru aparate radiologice.
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: Lot 1:559Lot 2:1414Lot 3:570Lot 4:1026Lot 5:171Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinulde plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractanta obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privindneincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Manager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraIng. Boala Lucian - presedinte comisie de evaluare cu drept de votSef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireIng. Bunea Leonard - intocmire Documentatie de atribuire.Cons jur. Mandreanu Ciprian - intocmire Documentatie de atribuireFiz.Rascanu Virginica? intocmire Caiet de sarciniFiz. Dumitru Mihaela ? intocmire Caiet de sarcinid)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritorialaofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate astfel: tertul sustinator are obligatia de a prezenta numai declaratiile privind neincadrarea in prev. art. 691, art. 180, 181 lit. a), c1) si d), in timp ce in cazul subcontractantilor este obligatorie prezentarea numai a declaratiei privind neincadrarea in prev art 691 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din caresa rezulte obiectul de activitate al societatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, in temeiul Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale3. Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat emis de Ministerul Sanatatii conform HG 743/2003 si Legea 176/2000 privind dispozitivele medicale (Anexa la Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii);4.Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear, eliberata in temeiul art. 8 din Legea nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, republicata cu modificarile ulterioare, cu respectarea Normelor fundamentale de securitate radiologica si a Reglementarilor republicane de securitatenucleara si a Reglementarilor republicane de securitate nucleara;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in careinformatiile respective sunt disponibile.Bilant contabil anual la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular de experienta similara, insotit de copii de pe contracte, mai putin clauze de confidentialitate si/sau recomandari din partea beneficiarilor.Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal alofertantului, stampilate, purtand mentiunea ?conform cu originalul?. Daca contractul esteincheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuiainsotita de traducerea legalizata in limba romana., 2.Ofertantul va prezenta documente care probeaza/atesta/confirma capacitatea tehnica si calificarea personalului pentru servicii de intretinere/reparatie/asistenta tehnica/instruire/punere in functiune a echipamentelor ce fac obiectul contractului., 3.Certificate de absolvire de catre personalul tehnic de service al ofertantului a unor cursuri de specializare pentru echipamentele radiologice ce fac obiectul procedurii de achizitie publica de servicii;4.Recomandari de la alti beneficiari pentru servicii de intretinere si reparare pe echipamente radiologice similare ; 1.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer