Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, verificare si reparare a aparaturii medicale si de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 327960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALULMUNICIPAL MEDIAS
Numar invitatie: 327960/28.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, verificare si reparare a aparaturii medicale si de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL MEDIASCod fiscal: 4751469, Adresa: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Telefon: 0269842550, Fax: 0269845564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Romania, cod postal: 551026, telefon: +40 269842550, fax: +40 269845564, persoana de contact: Birou Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Medias. str. I.G.Duca, nr.33.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, verificare si reparare a aparaturii medicale si de laborator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea Contractanta doreste sa achizitioneze "Servicii de intretinere, verificare si reparare a aparaturii medicale si de laborator".
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C. sau O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias si este in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 7056lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea A.C. sau O.P.in contul RO89TREZ5775006XXX002355 deschis la Trezoreria Medias si este in cuantum de 10% din valoarea contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei-Completare Declaratie pe proprie raspundere conform formular nr.4;2.Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare declaratie conform formular nr.5; 3.Sa nu se afle in situatiile prevazate de art 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribure sunt: Manager-dr.Bogdan Burghelea, dir. financ.ec.Sanda Radu, sef serv ad-tiv ing. Ionel Chirnogea, jurist Dragos Serban, birou aprov. insp.Denisa Pop.4.Certificat de inscriere la procedura-Completare formular nr.1;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular nr.2;6.Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si catre bugetul de stat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7.Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular nr.13;*Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta ptr.conformitate documentul in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA la solicitarea AC.**Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 , 181 si 69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica : A.Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc.se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectul de activitate. Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de service, pentru dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1. Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ; 2. O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ; 3. H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .-Autorizatie emisa de C.N.C.A.N. cu privire la manipularea, intretinerea, verificarea si repararea aparatelor radiologice;B.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011). Curs valutar: 31.12.2009-1E=4, 2282 lei;31.12.2010-1E=4, 2848 lei;31.12.2011-1E=4, 3197 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale de la o alta firma la care ofertantul a prestat astfel de servicii., Declaratie privind detinerea echipamentelor , utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Astfel, din personalul angajat, cel putin doua persoane trebuie sa detina calificare de tehnician in aparatura medicala si cel putin o persoana trebuie sa aibestudii superioare in domeniul ingineriei electromecanice.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal autorizat pentru verificarea periodica a prizelor de impamantare si a instalatiilor de alimentare cu energie electrica a aparatelor medicale si sa emita buletin de verificare. Cel putin o persoana din personalul autorizat, trebuie sa detina si un curs in managementul securitatii si sanatatii in munca., Certificate sau orice alte documente care atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii , in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator;, Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare., Lista cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani , continad valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii, ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer