Achizitie publica - Servicii de intretinere,reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central) in functie de fondurile bugetare care vor fi alocate pentru indeplinirea acordului cadru si de necesitatile
Detaliu pentru invitatia numarul 340191
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340191/28.11.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central) in functie de fondurile bugetare care vor fi alocate pentru indeplinirea acordului cadru si de necesitatile autoritatii contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala a VamilorCod fiscal: 4192650, Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 3102778, Fax: 3102778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010144, telefon: +4 0213102778, fax: +4 0213102778, persoana de contact: alexandru nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str.Matei Millo nr.13, sector 1 Bucuresti, sala sedinte parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central) in functie de fondurile bugetare care vor fi alocate pentru indeplinirea acordului cadru si de necesitatile autoritatii contractante
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice(ITP) a autovehiculelor din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor(aparat central)
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8.141 lei, din care: LOT 1 = 5.020 lei; LOT 2 = 643 lei; LOT 3 = 2.158 lei; LOT 4 = 136 lei; LOT 5 =84 lei; LOT 6 = 100 lei, cu o valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 278?1 in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, lei., din care: LOT 1 = 2.510 lei; LOT 2 = 0 lei; LOT 3 = 1.079 lei; LOT 4 = 0 lei; LOT 5 = 0 lei; LOT 6 = 0 lei. Garantia de participare va fi constituita astfel: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei sau prin numerar depus la casieria autoritatii contractante, caz in care ofertantul va inainta o solicitare in acest sens (de Luni ? vineri, intre orele 13, 00 ? 15, 00).Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile. In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale a Vamilor nr.: RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea acesteia.Cuantumul garantiilorde participare pentru fiecare lot in parte este precizat in ANEXA B la prezenta fisa de date a achizitiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM urile 50% conf. Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 3 din Sectiunea Modele de formulare, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat - inoriginal;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 69¹din OUG 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractanti cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dorel Fronea ? Vicepresedinte A.N.A.F., conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director Directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009, Alexandru Nastase ? Sef Serviciul D.A.A.S;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata - in original;6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Informatii privind persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara depunerii ofertelor).- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.2.Informatii privind persoane juridice /fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.3. Autorizare pentru prestarea serviciilor: - Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent, clasa I, clasa II si clasa IV de autorizare ? conform Ordinului nr. 2131/2005 al Ministrului Transporturilor si infrastructurii, valabila la data depunerii ofertelor, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.- Autorizatia RAR pentru efectuare ITP, valabila la data depunerii ofertelor, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare, daca este cazul, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original (pentru Lot 1 ÷ Lot 6), Cerinta nr.2Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original ? prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie de minim: LOT 1 = 250.000 lei fara TVALOT 2 =32.000 lei fara TVALOT 3 =107.000 lei fara TVALOT 4 =6.800 lei fara TVALOT 5 =4.200 lei fara TVALOT 6 =5.000 lei fara TVAPentru fiecare lot, valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte., Cerinta nr.3Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completata in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea Modele de formulare, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original (pentru Lot 1 ÷ Lot 6), Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea pentru indeplinirea contractelor subsecvente a urmatorului personal de specialitate, datata, semnata de catre reprezentantul legal si stampilata, in original : Lotul 1:1 consilier dedicat /contract, 10 mecanici, 4 tinichigii, 4 vopsitori = minim 19 persoane ;Lotul 2:1 consilier dedicat /contract, 4 mecanici, 1 tinichigiu, 1 vopsitor = minim 7 persoane;LOTUL 3:1 consilier dedicat /contract, 4 mecanici, 2 tinichigii, 1 vopsitor = minim 8 persoane;Loturile 4, 5, 6: cate 1 consilier dedicat /contract, 1 mecanic, 1 tinichigiu, 1 vopsitor = minim 4 persoane;(Pentru Loturile 1-6) Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO, pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertei (pentru Lot 1 ÷ Lot 6)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 11:03