Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE,VERIFICARE SI REPARATII APARATURA MEDICALA - 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 347437
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347437/27.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARATII APARATURA MEDICALA - 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: Becsek Attila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE , Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, jud. COVASNA, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARATII APARATURA MEDICALA - 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de servicii privind reparatii de echipamente si aparatura medicala (service periodic si/sau interventii accidentale) potrivit comenzilor achizitorului si in functie de necesitatile acesteia
II.1.6) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 000 - 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 2 % din valoarea estimata maxima adica: Garantia de participare este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B - conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925 / 2006 avand in vedere si art.278 pct.b din Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica . Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. - CONT - GARANTIA DE PARTICIPARE RO62TREZ2565006XXX004701 SE VA LUA IN CONSIDERARE ECHIVALENTUL LEI-VALUTA , CURSUL BNR INAINTE CU 5 ZILE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE OFERTEI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. a. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completari ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinul nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Prezentarea certificatului de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Prezentarea certificatului fiscal (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.CERTIFICATELE VOR FI DEPUSE IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.Personele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii: Andras ? Nagy Ro;berFulop ArpadDoci Cristina TundeTuvic Timea-ErzsebetBecsek AttilaBartha JozsefKacso Andras ? Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii pentru activitate de service, dispozitive medicale.(VALABIL PENTRU TOATE LOTURILE)- Autorizatie CNCAN de manipulare ANEXA 1 pentru LOTUL 13!!!.Documentele vor fi prezentate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) - Extras de bilant - Contul de profit si pierderi / 31 decembrie 2012 sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara a ofertantului.(valabil pentru toate loturile).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii- recomandari privind experienta similara/certificat, document din care sa reiasa prestarea de servicii-lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani. - Certificat de competenta carte atesta absolvirea unor studii de specialitate pe tip de aparat.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, precum si asigurarea cu personal de specialitate . Se vor nominaliza: persoanele responsabile direct de executarea contractului - original.CERINTELE SE APLICA TUTUROR LOTURILOR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 09:44