Achizitie publica - Servicii de invatamant si formare profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 337217
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337217/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de invatamant si formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA MEHEDINTICod fiscal: 11574157, Adresa: STRADA B-DUL CAROL I NR. 3, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252319029, Fax: 0252319061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA B-DUL CAROL I NR. 3, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252319029, fax: +40 252319061, persoana de contact: Balulescu Lavinia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dr.Tr.Severin, b-dul Carol I, nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de invatamant si formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de formare profesionala pentru persoanele aflate in evidentele AJOFM Mehedinti
II.1.6) CPV: 80000000-4 - Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100 lei/lot
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului/lot
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratii privind eligibilitatea; documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181;certificat fiscal; certificat de atestare fiscala; certificat de cazier fiscal certificat constatator eliberat de ORC; certificat de inregistrare fiscala; autorizatie de furnizor de formare profesionala
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privid situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privid capacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
100
Descriere: vezi Fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul institutiei sau e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 13:08