Achizitie publica - Servicii de investigatie si de siguranta
Detaliu pentru invitatia numarul 327283
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327283/21.05.2012
Denumire contract: Servicii de investigatie si de siguranta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: 0267340532, Fax: 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Romania, cod postal: 525200, telefon: +40 0267340532, fax: +40 0267340532, persoana de contact: biroul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" Covasna, Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna biroul de achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de investigatie si de siguranta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de sanatate si securitate a munciiConform Legii nr.319/2006Servicii de aparare in domeniul stingerii incendiilor si al situatiilor de urgentaConform Legii nr.307/2006OMAI nr.163/2007RSVTI ? ISCIRConform Legii nr.64/2008
II.1.6) CPV: 79700000-1 - Servicii de investigatie si de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este 720 ron; Valabilitatea garan?iei de participare va fi cel pu?in egala cu valabilitatea ofertei (90 de zile). Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara / de asigurari legal emis in original la dispozi?ia autorita?ii contractate de orice banca /societate de asigurari. Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 46 TREZ 2575005xxx004395deschis la Trezoreria Tg.Secuiesc. Se re?ine garan?ia atunci cand ofertantul : revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarant ca?tigatorul procedurii , refuza sa semneze contractul de furnizare. Cuantumul garan?iei de participarepentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garan?iei de participare se face in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situa?ia prevazuta la art.180 ?i in niciuna din situa?iileprevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Declara?ie privind situatia personala a ofertantului);2. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006(Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006);Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sant: Manager : Sporea Monica; Director financiar : Ec. Kadar Melinda; Director Medical: Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri: Diaconu Ion; Consilier juridic : Jr. Neagovici Vasile; Comisia de evaluare achizi?ii publice: ?ef servicii AT: Ec. Hajnal Arpad-pre?edinte ?i membrii: Ec. Simon Ildiko , Ec. Olosz Iren3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2012 (Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta);4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finan?elor Publice .5. Certificat privind plata impozitelor ?i taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local).Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata . Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se poate obtine de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 07:51