Achizitie publica - Servicii de investigatii/examinari cu caracter tehnic a masinilor de ridicat si a recipientelor sub presiune
Detaliu pentru invitatia numarul 344725
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344725/03.04.2013
Denumire contract: Servicii de investigatii/examinari cu caracter tehnic a masinilor de ridicat si a recipientelor sub presiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.N.Nuclearelectrica S.A.? Sucursala FCN PitestiStr. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 248207700, fax: +40 248262499, punct de contact: Serviciul de Achizitii Publice, In atentia: Roxana Stanciugel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.Nuclearelectrica S.A.? Sucursala FCN Pitesti, Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Mioveni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de investigatii/examinari cu caracter tehnic a masinilor de ridicat si a recipientelor sub presiune
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de investigatii/ examinari cu caracter tehnic a masinilor de ridicat si a recipientelor sub presiune? astfel: Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic la instalatiile/echipamentele din tabelul 1 al Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 400lei, irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia se poate constitui in LEI sau echivalent EUR, la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a invitatiei de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro ).In cazul depunerii de numerar, contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA este: - pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1; - pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. ÷III.1.1.5, dupa caz.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 2781 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 1.200 lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantuil are obligatia de adeschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie conform art. 90 alin. 3) din HG 925/2006 actualizata.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din retul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumeledatorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiintese contractantul despre varsamintul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobinda in favoarea contractantului.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1 ÷III.1.1.5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a.1Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / de tertul sustinator.Nu se va completa de catre subcontractant.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertab) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.Nota: Formularul se va completa, daca este cazul, si de fiecare asociat in parte / tertul sustinator.Nu se va completa de catre subcontractant.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa FormularulIII.2.1.a.3Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4) Declaratie pe propria raspundere dupa caz, a Ofertantului/ a Ofertantului asociat/ a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹, din OUG34/2006, in raport cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Se va completa Formularul III.2.1.a.4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Dumitru Dina, cu inlocuitorul sau Mircea Metes;Director Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan GheorghieviciSef Departament Achizitii ? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana BaneaComisia de evaluare: Marius Marcuta, Adriana Ionescu, Emilia Gabrian, Dumitru Stan, Mihai Covaci, Roxana Stanciugel- membri, Sever Mitran, Catalin Filip- membri de rezerva5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5 1. Certificat Constatator pe numele Operatorului economic1a. -Pentru persoane juridice / fizice romane. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.sau1b. - Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune. - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.Nota: Pentru serviciile prestate pe teritoriul Romaniei de catre orice ofertant strain, acesta va prezenta un angajament ferm ca daca este declarat castigator va transmite la Autoritatea contractanta certificatul de rezidenta fiscala pentru anul in care se vor efectua platile. In caz contrar, nu se pot aplica prevederile Conventiei pentru evitarea dublei impuneri dintre Romania si statul ofertantului cu privire la reducerea cotei de impozitare pe venit, aplicandu-se cota de impozitare din Codul Fiscal din Romania- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune-informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor2. Ofertantul trebuie sa detina si va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? a autorizatiilor ISCIR pentru activitati de : ? Verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic pentru recipiente metalice stabile sub presiune ? ;sau dovada inregistrarii in Registrul ISCIR pentru persoane juridice autorizate de autoritatile competente din statele membre UE pentru activitatea enuntata mai sus .Cerinta de autorizare pentru investigatii/ examinari cu caracter tehnicnu se aplica producatorilor, pentru recipientelefabricate de acestia.Cerintele sunt obligatorii conform art.114 din PT C4 ? 2010Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.c) In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea Raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 11:59