Achizitie publica - SERVICII DE KATERING
Detaliu pentru invitatia numarul 347841
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347841/03.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE KATERING
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOVCod fiscal: 17093675, Adresa: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Telefon: 021/3.69.58.89, Fax: 021/3.69.58.88
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: voluntari, sos.afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 0170648, telefon: +40 0213695889, fax: +40 0213695888, persoana de contact: ANABELLA GATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: : Directia Generala de Asistenta Socila si Protectia Copilului Ilfov, Bulevardul Voluntari, nr. 94-96, Oras Voluntari ? Judetul Ilfov , Cod postal: 177190 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE KATERING
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CATERING LA CRRN BALACEANCAVALOAREA MINIMA 618618 LEI FARA TVA REPREZINTA VALOAREA CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2013VALOAREA SUPLIMENTARILOR PANA LA DATA DE 30.04.2014 ESTE DE804203 LEI FARA TVAOptiuni: V.minim.interval.repr.vsl estimat a prezent proced.V.maxim repr.val.estimat.ce cont.val.posib.supli
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 618, 618 - 804, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 9279 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO51TREZ4215006XXX002235 ? Trezoreria Ilfov avand ca beneficiar Directia de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov cod fiscal 17093675, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea DGASPC Ilfov, onform modelului atasat Formular 17 pana la data deschiderii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila..
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de5%(2, 5%pt IMM-uri) din valoarea acestuia fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1)-.(3*) din HG 925/2006 inclusiv depunerea la casierie in numerar (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului . (3*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, privind modif.art.90 alin(3) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE; Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE. - Certificat de participare la cerere de oferta offline cu oferta independent Formular 3 completat; - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Directorul Adjunct ? Gabriela Stegaru, DirectorExecutiv Adjunct ? Anabella Gate, Sef Serviciu - Matei ? Coman Ovidiu, Inspector de specialitate ? Friptu Sorin. Sef Serviciu Juridic ? Nicoleta Marinescu Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba inscris in statutul societatii ca obiect de activitate sericii de catering.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Autorizatie DSP referitoare la conditiile igienico sanitare in conformitate cu Legea nr.95/2006 si Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1030/2009. Autorizatie DSV IN CONFORMITATE CU ORDINUL 111/2008
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Formularul nr.11 Autorizatie DSV IN CONFORMITATE CU ORDINUL 57/2010 certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de de asigurare a calitatii: ISO 22000:2005 (HACCP ? siguranta alimentului) pentru activitatea de catering sau echivalent sau o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare standardele de asigurarae a calitatii?Formularul 14.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 13:38