Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de legatorie si arhivare documente - Directia Silvica Resita


Detaliu pentru invitatia numarul 153682
Autoritate contractanta
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Cod de identificare fiscala: RO1590120
Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti
Telefon: 021 317 10 05 int 215
Fax: 021 317 10 05 int 229
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de legatorie si arhivare documente - Directia Silvica Resita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74875000-3 - Servicii de gestionare a bibliotecilor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de legatorie si arhivare documente - Directia Silvica Resita, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 25.06.2008 13:18
Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Resita , str. Petru Maior, nr.69A, cod postal :320100 , Resita , Secretariat , tel: 0255 216533, fax: 0255 222645.
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Resita , str. Petru Maior, nr.69A.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Statutul societatii in copie, codul unic de inregistrare in copie, declaratie pe propria raspundere precum ca ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata, lista cu personalul propus sa presteze serviciile solicitate din care cel putin unul trebuie sa aibe pregatirea necesara in domeniu, pentru care ofertantul va prezenta, in copie, un document din care sa reiasa promovarea respectivelor studii.
D.S.Resita, str.Petru Maior, nr.69A, Resita, birou Contabilitate, tel: 0255 216533, fax: 0255 222645, in atentia: Popescu Ismina, costul unui caiet de sarcini este de 20RON si se achita la caseria unitatii .
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Pretul oferit depaseste valoarea aprobata prin programul anual al achizitiilor publice pe anul 2008.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer