Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de legatorie si arhivare documente


Detaliu pentru invitatia numarul 333483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 333483/10.08.2012
Denumire contract: Servicii de legatorie si arhivare documente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni 2-4, sector 3, Registratura parter, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 0213035724, fax: +40 0213035909, persoana de contact: Parter - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN Transelectrica, str. Olteni, nr. 2 - 4, sector 3, Directia Comerciala, etaj 2, camera 202.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de legatorie si arhivare documente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de legatorie si arhivare documente? pe o durata de 6 luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru toate serviciile cuprinse in Caietul de Sarcini pentru o cantitate de 500 metrii liniari.
II.1.6) CPV: 79971200-3 - Servicii de legare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (garantia se considera constituita daca la data deschiderii ofertei contravaloarea garantiei se regaseste in contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)- Cuantumul garantiei de participare = 4.000 lei, pentru participarea cu oferta la procedura.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer¬telor prezentat in anuntul/invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila ? formularul nr. 4.- Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de depunere/deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Declaratie Incompatibilitate conform art. 69 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant / ofertant asociat / subcontractant/terti sustinatori (dupa caz). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Director General Adj. CEC - Corneliu ENE, Director General Adj. Conducere Sistem - Octavian LOHAN, DG Adj. Cond. Tehnica Vasile Zacheu STEFANESCU, Director Directia Financiara Marian Mache GHEORGHITA, Director Ec. Maria IONESCU, Director DJRU Alin Vladulescu.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentarea formularului 13, completat si semnatDeclaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatInformatii Generale - prezentarea formularului 9, completat si semnat.Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de BNR valabil pentru ziua a 7-a premergatoare datei de deschidere a ofertelor publicata in anuntul/invitatia de participare din SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul si sa fie in termen de valabilitate la data de depunere/deschidere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari insotite de procese verbale/ contracte scrise din partea beneficiarului, ca au executat lucruri similare, cu cele mentionate in caietul de sarcini (separarea inventarelor cu termen de pastrare expirat inclusiv a dosarelor aferente inventarelor si inaintarea lucrarii de selectionare la Arhivele Nationale). Aceasta cerinta de calificare are ca scop certificarea capacitatii ofertantului de a realiza obligatiile incidente stabilite conform Legii Arhivelor Nationale nr. 16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare si a Instructiunii privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Nationale prin Ordinul nr. 217/1996 (legislatia se afla pe site-ul www.arhivele nationale.ro)Formularului nr. 16, recomandari / proces verbal de receptie / contracte, scrise din partea beneficiarului., Sa prezinte echipa si sa faca dovada ca aceasta include cel putin 2 specialisti in domeniul arhivistic (archivist si/sau arhivar).Formularul17 completat si semnat (insotita de CV si diploma din care reiese ca sunt si specialisti in domeniul archivist si/sau arhivar) Ofertantul va face dovada ca are implementat sau in curs de implementare, un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele in vigoare la nivel national/international, cum ar fi EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 si ISO 27001 sau similare prin depunerea certificatelor sau a altor documente de atestare a sistemului calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer