Achizitie publica - Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
Detaliu pentru invitatia numarul 323829
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323829/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului, nr.25, (fosta Nicolae Titulescu, nr.187) etaj 3., Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 248523252, fax: +40 248523810
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Severinului, nr.25, (fosta Nicolae Titulescu, nr.187) etaj 3., Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 248523252, fax: +40 248523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1900 lei.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatorului din cuantumul garant.de particip. o suma calculata in conformit.cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se poate constitui prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Durata Garantiei de buna executie: pe toata durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, asa cum prevede Art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Prin ?Servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: -Servicii receptionate partial; - Servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie); Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta si de a considera cerinta indeplinita daca Operatorul Economic prezinta ca Experienta similara oricare din variantele de mai sus.Se va prezenta experienta similara pentru toate categoriile de servicii ce urmeaza a fi prestate conform Cap.3.B.alin 6 din CS.Copii dupa informatiile relevante din contractele prezentate ca si experienta similara-din maxim doua contracte, insotite de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul va prezenta dovada ca detine cel putin doua puncte de lucru (adica cate un punct de lucru in doua judete diferite) in cel putin doua din oricare 7 judete mentionate mai sus.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru toate tipurile de servicii conf cap.3.B. alin.6 din CS oferta este declarata inacceptabila in conf cu prevederile art.36 alin (1), lit.b)din HG 925/2006., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform Formularului 12H ? sectiunea III (formulare) Declaratia se va corela cu cerintele exprimate in Caietul de Sarcini si anume: Prestatorul va prezenta listele cu: - mijloace de transport pentru persoane si echipamente; - dotarea hardware si software., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, conform Formularului 12I ? sectiunea III (formulare). Declaratia candidatului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:10