Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie


Detaliu pentru invitatia numarul 323829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 323829/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului, nr.25, (fosta Nicolae Titulescu, nr.187) etaj 3., Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 248523252, fax: +40 248523810
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Severinului, nr.25, (fosta Nicolae Titulescu, nr.187) etaj 3., Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 248523252, fax: +40 248523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de lucrari de mentenanta infrastructura fibra optica in statiile de transformare SCADA ? CEZ Distributie
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1900 lei.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatorului din cuantumul garant.de particip. o suma calculata in conformit.cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se poate constitui prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Durata Garantiei de buna executie: pe toata durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III (Formulare);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006, completate in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea III (formulare).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din Ordonanta 34/2006, completate in conformitate cu formularul 12D din Sectiunea III (formulare.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? in Original sau Copie legalizata sau Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident).Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? in Original sau Copie legalizata sau Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor, cu exceptia in care aceste cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul 12C.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in Original sau Copie legalizata sau Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru autentificare Certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul B2-Informatii generale din Sectiunea III (formulare) Bilantul contabil pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.Capacitatea financiara de sustinere a contractului-media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin: 190000 lei (fara TVA).Pentru calcul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, asa cum prevede Art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Prin ?Servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: -Servicii receptionate partial; - Servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie); Autoritatea Contractanta are obligatia de a accepta si de a considera cerinta indeplinita daca Operatorul Economic prezinta ca Experienta similara oricare din variantele de mai sus.Se va prezenta experienta similara pentru toate categoriile de servicii ce urmeaza a fi prestate conform Cap.3.B.alin 6 din CS.Copii dupa informatiile relevante din contractele prezentate ca si experienta similara-din maxim doua contracte, insotite de modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul va prezenta dovada ca detine cel putin doua puncte de lucru (adica cate un punct de lucru in doua judete diferite) in cel putin doua din oricare 7 judete mentionate mai sus.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru toate tipurile de servicii conf cap.3.B. alin.6 din CS oferta este declarata inacceptabila in conf cu prevederile art.36 alin (1), lit.b)din HG 925/2006., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform Formularului 12H ? sectiunea III (formulare) Declaratia se va corela cu cerintele exprimate in Caietul de Sarcini si anume: Prestatorul va prezenta listele cu: - mijloace de transport pentru persoane si echipamente; - dotarea hardware si software., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, conform Formularului 12I ? sectiunea III (formulare). Declaratia candidatului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer