Achizitie publica - SERVICII DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILOR SOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VEST MUNICIPIUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 329055
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329055/08.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE MANAGEMENTAL PROIECTULUI IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: SERVICIUL DEZVOLTARE INVESTITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT MUNICIPIUL TULCEA, Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, ETAJ. 1 CAMERA 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MANAGEMENTAL PROIECTULUI IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este prestarea serviciului de management de proiect de catreechipa de experti numita Organism de Management, pe parcursul implementarii proiectului, in conformitate cu cerintele contractului de finantare
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 500, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?FORMULARUL1.b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ6415006XXX000145 Trezoreria Municipiului Tulcea.c)Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea.d)Instrument de garantare emis de o societate de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finalecaz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 2? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 2Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 42. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data mentionata la pct.2 sipct.3Certificatele de atestare fiscala , se depunin oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 4In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL6In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 6. FORMULARUL 6 va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul) Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Blejan George ? Viceprimar Municipiul Tulcea;ec. Grigore Elena ? Director economic;ec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec. Corsei Niculina ?Inspector specialitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Comparitement Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localSACU STERE- Consilier localBLEJAN GEORGE- Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier local Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul deactivitate necesar desfasurarii activitatii ofertateprecum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPersoane fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ?copie lizibilacumentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Valoarea contractului similar solicitata este de 26.000, 00 lei fara TVA. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 26.000, 00 lei.Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Se considera ca si experienta similaracontractele de asistenta in management de proiect de investitii (reabilitare/modernizare infrastructura rutiera, reabilitare/ modernizare retele de utilitati publice( apa, canalizare)) prestate in ultimii 3 ani.Contractele vor fi insotitede recomandari din partea beneficiarilor si documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiiActivitatile Organismului de Management contractat se vor desfasura in spatiul propriu sau inchiriat in Municipiul Tulcea care trebuie sa fie dotata cu cel putin : -3 computere conectate la internet;
-1 imprimanta;
-1 copiator;
-1 telefon/fax;
-1 autoturism;, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Cerinte minime: asigurarea urmatoarei echipe (experti): , Manager Proiect ? absolvent studii superioare de lunga durata in Economie/Inginerie/ Arhitectura, cu experienta de minim 3 ani in domeniul managementului de proiecte, Responsabil tehnic 1-absolvent studii superioare de lunga durata in Instalatii in Constructii/ Constructii hidroedilitare cu experienta minim 3 ani in proiectare/lucrari/dirigintie de santier pentru proiecte de investitii (apa, canalizare, instalatii electrice), Responsabil tehnic 2-absolvent studii superioare de lunga durata in Constructii Drumuri cu experienta minim 3 ani in proiectare/lucrari/dirigintie de santier pentru proiecte de investitii(constructii drumuri), Responsabiltehnic 3-SpecialistIT, absolvent studii superioare de lunga durata a Facultatii de Informatica Matematica/Automatizari si Calculatoare cu experienta minim 3 ani, Responsabil tehnic 4- Expert in discipline de urbanism sipeisagistica, absolvent studii superioare de lunga durata de specialitate cu experienta minim 3 ani in proiectare/lucrari/dirigintie de santier pentru proiecte de investitii , ,Responsabil finaciar-absolvent studii superioare de lunga durata in Stiinte Economice, Responsabil achizitii publice- absolvent studii superioare de lunga durata in Inginerie/Economie/Juridic, Responsabil cu informarea si publicitatea-absolvent studii superioare de lunga durata in Inginerie/ Economie/ Juridic., Expertii trebuie sa aiba experienta pentru postul propus in cel putin un proiect.Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: a)CV?uri, diplome, atestate, autorizatii si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV)b)Contracte de munca sau de colaborare aferente.c)Declaratie de disponibilitateal persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii/asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea certificatului ISO 9001 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent)Cerinte minime: Obligativitatea prezentarii certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:58