Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management pentru proiectul ?Reabilitare strazi, poduri si pasaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 355996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 355996/22.11.2013
Denumire contract: Servicii de managementpentru proiectul ?Reabilitare strazi, poduri si pasaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696/167, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Comp. Achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de managementpentru proiectul ?Reabilitare strazi, poduri si pasaj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de servicii de management de proiect este: Asistenta de specialitate acordata Autoritatii Contractante pe parcursul derularii obiectivului de investitii in vederea asigurarii managementului proiectului in conformitate cu cerintele contractului de finantare.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).Cuantumul grantiei de participare este 5.300 lei. 2)Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792.3) Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.4)GP trebuie sa fie irevocabila. 5) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde suma de 2.650 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.6)Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor 7)Doc. privind dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original.8)In cazul in care ofertantul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM? urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr. 3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.9)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prev. art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Echiv. pt. o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3. Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006: - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original;
- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, se va prezenta Formularul 12 B ?TERT, in original.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatiile corespunzatoare prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Formularul 12B va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primaria de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor documente nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantii care au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan ? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica - viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu. Membrii comisiei de evaluare sunt : -Dan Dura, Sef Serviciul Integrare Europeanapresedinte-Camelia Damian, Sef Serviciul Patrimoniumembru-Gabriela Lazar, Consilier Serviciul Integrare Europeanamembru-Stefan Vasincu, Sef Serviciul Adm. Strazi si Sistem. Rutieramembru-Mihaela Sanda Olariu, ConsilierServ. Contencios adm.juridicmembru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice secretarMembri de rezerva : -Florin Cerlinca, Director General D.G.T.I.presedinte-Narciza Nenec, ConsilerServiciul Integrare Europeanamembru-Doinel Borsan, Consilier Serviciul Adm. Strazi si Sistem. Rutieramembru-Ana Mihaela Vasiliu, Consilier Serviciul Contencios adm.-juridicmembru-Eugen Ignat, Consilier Comp. Achizitii publicesecretarFiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, Formularul 314 va fi prezentat de liderul asocierii.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12 C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original / copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri -Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 530.000 lei. Completare Formular 2 ? se va prezenta in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta privind ?cifra medie de afaceri globala? va fi indeplinita prin cumul. In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz., 2.Informatii privind sustinerea financiara. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea unui tert: Se va completa si depune Formularul T1- in original- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3ani, 2)Experienta similaraOfertantii vor face dovada ca, in ultimii 3(trei) ani, au prestat servicii similare in valoare de minim265.000 lei fara TVA, valoare rezultata din insumarea a maxim 2 contracte., 3)Informatii privind dotarile specifice., 4)Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., 4.1)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea expertilor cheie responsabili cu indeplinirea contractului de servicii. Nota: Nu se accepta nominalizarea unui singur expert pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate mai jos., 4.2)Se solicita ofertantului sa detina un Expert cheie 1: Coordonator implementareCoordonatorul de implementare are responsabilitatea administrarii si coordonarii desfasurarii intregului contract, lucrand direct cu ceilalti experti cheie din contract si cu personalul din partea achizitorului.Cerinte: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta; - CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant; - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent. - participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare. - daca expertul nominalizat nu este angajat al ofertantului, se va depune o declaratie de disponibilitate, semnata in original de specialist, conform modelului propriu ofertantului;
- certificat de absolvirea cursurilor de Manager de Proiect., 4.3)Se solicita ofertantului sa detina un Expert cheie 2-Consultant Tehnic, care reprezinta interfata dintre Beneficiar, Constructor si Dirigintele de santier si supervizeazarespectarea clauzelor contractuale.Cerinte: -absolvent de studii superioare in domeniul Constructii civile, industriale si agricole sau in domeniul Cai ferate, drumuri si poduri; -participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.- CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant; - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent; - daca expertul nominalizat nu este angajat al ofertantului, se va depune o declaratie de disponibilitate, semnata in original de expert, conform modelului propriu ofertantului., 4.4)Se solicita ofertantului sa detina un Expert cheie 3-Consultant Achizitii - verifica derularea achizitiilor publice in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: -absolvent de studii superioare; -participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.- CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant; - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent; - daca expertul nominalizat nu este angajat al ofertantului, se va depune o declaratie de disponibilitate, semnata in original de expert, conform modelului propriu ofertantului., 4.5)Se solicita ofertantului sa detina un Expert cheie 4-Consultant FinanciarCerinte: studii superioare in domeniul economic;
-participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.- CV-ul expertului nominalizat, in original, asumat de ofertant; - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract de munca/contract de colaborare/contract de prestari servicii cu persoana fizica autorizata/echivalent; - daca expertul nominalizat nu este angajat al ofertantului, se va depune o declaratie de disponibilitate, semnata in original de expert, conform modelului propriu ofertantului., Cerinta 5-Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6 ? se vor prezenta in original. 1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. 2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 /2006. 3. Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclarati in momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de servicii., Cerinta 6-Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnicasi/sau profesionala prin sustinerea unui tert, se va prezenta, in original, un Angajament ferm de sustinere-Formular T2 Certificatul ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer