Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management


Detaliu pentru invitatia numarul 343567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 343567/06.03.2013
Denumire contract: Servicii de management
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: HUTU DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: HUTU DANIELA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de management?, in cadrul proiectului cu titlul: ?Solutie informatica eSanatate pentru Spitalul Clinic de Recuperare Iasi?cod SMIS ?CSNR 38030
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 1680 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare este: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat, recomandabil, de o banca din Romania, sau de societati de Asigurari, OP in contul spitalului sau chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) ? Formularul nr.14In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit. ) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare suma de 840 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. In cazul IMM-urilor, aceasta va putea fi constituita in cuantum de 5% din valoarea fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca, recomandabil, din Romania sau de societati de Asigurari , OP in contul Autoritatii Contractante , chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin. 1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si cu prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006)Formular nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie legate de procedura de atribuire sunt: manager Spitalul Clinic de Recuperare Iasi ec. Carmen Marinela Cumpat, Responsabil financiar Ec. Canila Violeta, Manager de proiect Dr. Zugravu Georgeta, responsabil achizitiii ? Hutu Daniela, jurist ? Nica Gabriela, Responsabil informare si publicitate Neamtu Ionela, responsabil IT - Pintilie Valerian. Formular 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conforma cu originalul? /copie legalizata sau in original. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei.Prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sau in original. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.2. Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul-Prezentare de copii ale documentelor ?conform cuoriginalul?.Formular nr. 73. Pentru persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila ? conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informati generaleSe solicita prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari. Pentru conversie se va folosi rata medie anuala deschimb comunicata de BNR, Bilanturile contabile la data de 31.12.2011 si/sau 30.06.2012 vizate siinregistrate de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legaleedificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatiaeconomica si financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), cu anexa;, Experienta similaraOfertantul trebuie se demonstreze experienta lui similara prin unul sau mai multe contracte de prestari servicii similare, in valoare cumulata de min.84.000 lei prestatein ultimii 3 ani.Ofertantii vor face dovada derularii a minim doua proiecte , implementate cu succes sau in curs de implementare in perioada 2009-2012., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personalul propus trebuie sa aiba experienta similara pentru servicii similare care fac obiectul procedurii de achizitie. Personalul implicat in executarea contractului ceurmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzator.Pentru persoanele implicate se vor prezenta CV de unde sa reiasa vechimea in munca si experienta; copii dupa certificate / atestate si Declaratii de disponibilitate , semnate in original.Personal cheie obligatoriu: _ Manager de proiect, absolvent de studii superioare (se va prezenta copie diploma sau echivalent), experienta generala de cel putin 5 ani de zile, experienta specifica in manager de proiect de minim 3 ani de zile, atestare ca si manager de proiect (se va prezenta certificarea managerului de proiect poate fi dovedita prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi diploma de absolvirea de la programele de masterat, cursuri post-universitare in managementul proiectelor precum si certificatul de manager de proiect recunoscut CNFPA, act ce atesta competente demanager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager de proiect?, cod COR 241919);_ Responsabil informare si publicitate, absolvent de studii superioare (se va prezenta copie diploma sau echivalent), experienta generala de cel putin 5 ani de zile, experienta specifica in informare si publicitate de minim 3 ani de zile._ Responsabil financiar, absolvent de studii superioare economice(se va prezenta copie diploma sau echivalent). Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani experienta profesionala generala, experienta profesionala specifica, cel putin 3 ani experienta profesionala ca responsabil financiar in realizarea de analize cost beneficiu si/sau in implementarea de proiecte ._ Responsabil achizitii publice, absolvent de studii superioare , certificat in domeniul achizitiilor publice cu certificate CNFPA sau echivalent, cu experienta general profesionala de cel putin 5 ani, experienta specifica in achizitii publice de minim 3 ani de zile.- Specialist IT, absolvent de studii universitare in domeniul IT, cu experienta generala de minim 5 ani, si experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul realizarii de soft-uri sau echivalent.Ofertantii pot prezenta orice alte documente din care sa rezulte ca au experienta in servicii similare obiectului contractului. Se va accepta si un angajament de participare conform preved art. 188, alin.2, lit. c din OUG 34/2006, Terti sustinatori/asociati In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sutinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate si datele de recunoastere ale tertilor propusi.Totodata, tertii sustinatori au obligatia de a prezenta propunerea tehnica totala sau partiala, pentru care sustine ofertantul conform cerintelor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire.Persoana care asigura sustinerea financiara/asociati nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art 181, lit a), c indice 1si d), art. 69 din OUG34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind subcontractantii Precizarea listei cu subcontractantii sispecializarea acestora si a acordurilor de subcontractare, pentru efectuarea serviciilor.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fieindeplinite de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer