Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management a proiectului"Ocupare durabila in judetul Bistrita-Nasaud"


Detaliu pentru invitatia numarul 297769
Autoritate contractanta
ORASUL BECLEAN
Cod de identificare fiscala: 4548821
Adresa: str. Ghiocelului, nr. 6, Beclean
Telefon: 0263343686
Fax: 0263343686
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de management a proiectului"Ocupare durabila injudetul Bistrita-Nasaud"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de management a proiectului "Ocupare durabila in judetul Bistrita-Nasaud", Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane2007-2013 , Axa prioritara 5"Promovarea masurilor active de ocupare, "Domeniul major de interventie 5.1 "Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare", contract de finantare: POSDRU/104/5.1/G/75456
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.06.2011 16:32
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria oras Beclean, Comp.investitii, str.Ghiocelului nr.6, jud.Bistrita-Nasaud, cod postal 425100
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte, Primaria oras Beclean, str.Ghiocelului nr.6, jud.Bistrita-Nasaud, cod postal 425.100
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 400, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Form.12A-decl.privind eligibil., form.12B-decl.priv.neincadr.in sit.prev la art.181 si art.69^, certif.privind plata taxelor si imp.la bug.gen.consolidat valabil la data depunerii ofertelor, certif.fisc.privind plata imp.si taxelor la bug.local valabil la data depunerii ofertelor, certif.unic de inregistrare emis de Registrul Comertului, certificat constatator emis de Registrul Comertului, bilantul contabil la data de 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente, ,formular B2-declararea C.A., experienta similara, CV, recomandari, alte docum.similare, calitatea de participant la procedura , formular 12G-subcontractantii, conforme cu doc. de atribuire
din SEAP, val.garantie de participare 4000 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer