Achizitie publica - Servicii de management aferente proiectului:EXTINDERE SI REABILITARE TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
Detaliu pentru invitatia numarul 345146
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345146/11.04.2013
Denumire contract: Servicii de management aferente proiectului: EXTINDERE SI REABILITARE TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Camelia Daianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management aferente proiectului: EXTINDERE SI REABILITARE TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management aferente proiectului: EXTINDERE SI REABILITARE TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute pentru serviciile de management aferente proiectului: EXTINDERE SI REABILITARE TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI este 0 (zero).
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1624, 5 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Tudor Pendiuc ? Primar, Iosiv Cerbureanu ? Secretar, Tintila Neacsu Elena - Director Directia Administratie Publica Locala, Calugaru Catalin Andrei - Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Teodorescu Danut Mihail - Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea - Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton - Director Executiv Adjunct Directia Economica, Boata Viorica - Rina - Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu - Sef Serviciul Contabilitate, Popescu Tatiana - Consilier Serviciul Contabilitate, Rica Manuela - Consilier Serviciul Contabilitate, Voicu Steliana - Consilier Biroul Buget, Stoiculescu Floarea - Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu -Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita - Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Stan Cornel - Sef Serviciul Tehnic, Zaharescu Dorel - Sef Biroul Investitii, Gava Maria - Inspector Biroul Investitii, Matei Maria Izabela - Inspector Biroul Investitii, Badescu Marcela - Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Oprescu Adrian - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Kevorkian Mikael Masis - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihai Alina Stefania - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marin Raluca Daniela - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Bradeanu Ana Mihaela - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Cirjan Ramona Elena - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ciuculete Marius - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Zanfir Dorel - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Nistorescu Luminita Gabriela - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Fedeles Ana - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Oprescu Marioara - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu - Sef Biroul Juridic, Pavel Aurelia - Consilier Biroul Juridic, Daianu Camelia Maria - Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Constantinescu Daniel - Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Apostoliceanu Sorin - Consilier local, Avramescu Tiberiu Cristian - Consilier local, Banica Iuliu-Radu - Consilier local, Ciopleasi Moise - Consilier local, Dinescu Gheorghe - Consilier local, Dinu Mircea - Consilier local, Fulga Sanda Cristina - Consilier local, Gardin Florin - Consilier local, Gentea Cristian - Consilier local, Ionescu Anitte Michaelle - Consilier local, Ionica Cornel Constantin ? Viceprimar, Malacu Gheorghe - Consilier local, Marinescu Silviu - Consilier local, Mosteanu Florentin Andrei - Consilier local, Neacsu Mariean - Consilier local, Perianu Radu Valeriu - Consilier local, Preda Marin - Consilier local, Prodanel Adrian Mihai - Consilier local, Tudor Mihail - Consilier local, Tudosoiu Dumitru - Consilier local, Zarnescu Nicolae Valeriu - Consilier local, Zidaru Laurentiu Marian ? Viceprimar, Zoana Maria Gabriela - Consilier local.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA(In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita o cifra de afaceri medie globala, minim277.000, 00 lei.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, din cel multultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se solicita prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente si pentru anul 2012 numai pentru agentii economici care l-au depus si inregistrat pana la data depunerii ofertelor. Ceilalti operatori economici vor prezenta alte documente financiar-contabile disponibile pentru anul 2012 din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri solicitat. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire - Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala fiind indeplinita prin cumul., Tert sustinator financiar. Se vor prezenta: (1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completare si prezentare Formularul nr.12A, Formular nr.12B, Formular nr. 6A si Formular nr. 5a.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Experienta similara: Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte de consultanta privind gestionarea proiectelor in valoare cumulata de minim 162.450, 00 lei exclusiv TVA prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani, o echipa de personal cuexperienta profesionala demonstrata prin participarea la cel putin un contract similar: -1 manager de proiect - cu certificat de manager de proiect, recunoscut CNFPA sau echivalent sau diploma de absolvire a programelor de masterat care fac dovada absolvirii modulului de management de proiect sau diploma de absolvire a cursurilor postuniversitare in domeniul managementului proiectelor;
-1 manager financiar ? studii economice, -1 manager tehnic ? studii superioare, specializarea ?constructii civile si industriale?, -1 consultant programe de finantare ? studii superioare/experienta in implementarea proiectelor indiferent de sursa de finantare a acestora.Pentru fiecare din membrii echipei propuse, se vor prezenta: C.V.ul, declaratie privind disponibilitatea.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei., Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul nr. 12G ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Formularul 6A- Declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind asociatiiSe va completa Formularul nr. 12K ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; Formularul 6A- Declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta si Formular nr. 5b ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formularul nr. 5c? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional si Formularul nr. 5d? (Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 12:05