Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management al proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative


Detaliu pentru invitatia numarul 339360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 339360/14.11.2012
Denumire contract: Servicii de management al proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: 3181818, Fax: 3181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management al proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management al proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative ? baze de date, metodologii, instrumente de modernizare si standardizare a tehnicilor de raportare statistica si de caracterizare a performantelor administratiei publice? (Cod SMIS 26932)
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deo societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante. Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Conform art.278.1 din OUG nr.34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG nr.34/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilita in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabilitatea ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor pana la incheierea contractului (cf. art.85 lit.HG 925/2006)3.Cuantum: 7000 lei.Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :75930884.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA;3.Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90, alin.(1)- alin.(3) din H.G. nr. 925/2006.4.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);?declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006; Lista persoanelor cu fctii de conducere: Voineagu Vergil, Gered Beatrix, Iagar Mihaela, Ciurariu Florin, Jifcu Gabriel, Ghergut Dan, Vaidea Gheorghe, Salagean Viorica, Duma Angel, Mindricelu Constantin.?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?Certificatfiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Pentru operator economic roman : Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
- Pentru operator economic strain: documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.- Ofertantul clasat pe primul loc va transmite pt. conformitate documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se vor prezenta bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere), pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2009-2011), vizate si inregistrate, conform prevederilor legale - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 364.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica/Experienta similara. Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, prin care, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 (trei) ani servicii de management de proiect (finalizate)., - De asemenea, ofertantul trebuie sa demonstreze ca cel putin unul din proiectele indicate pentru care a prestat servicii de management de proiect au fost finantate din fonduri europene si au avut ca obiect investitii in domeniul IT&C., Lista personal proiect: 1.Manager de proiect: -Studii universitare de lunga durata ;
-Cel putin 3 ani experienta profesionala in management de proiect;
-Certificat de atestare a competentelor profesionale de project management dovedita prin Certificare PMP (Project Management Professional) sau echivalent-Cunoasterea metodologiei de managementul serviciilor IT dovedita prin certificare ITIL Foundation sau echivalent-Cunoasterea metodologiei managementului sistemelor de calitate conform COR: 242302? dovedita prin Certificat pentru Managementul sistemelor de calitate2.Expert tehnic ? domeniul IT.-Studii universitare de lunga durata-Cel putin 3 ani de experienta profesionala-Cunoasterea metodologiei de managementul serviciilor IT dovedita prin certificare ITIL Foundation sau echivalent-Certificare CISA sau echivalent-Experienta de minim 1 an in activitati de proiectare, implementare si exploatare sisteme inf, Lista personal proiect, continuare: 3.Responsabil financiar-Studii universitare de lunga durata-Cel putin 3 ani experienta profesionala-Cunostinte in management financiar dovedite prin certificat de absolvire cursuri in management financiar4.Coordonator formare;
-Studii universitare de lunga durata-Cel putin 3 ani experienta profesionala-Competente in domeniul formarii dovedite prin certificat emis de institutii recunoscute-Sa fi participat in calitate de coordoantor formare in cel putin un proiect in domeniul IT&C
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer