Achizitie publica - Servicii de management al proiectului ?Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in orasul Chitila, judetul Ilfov?
Detaliu pentru invitatia numarul 335611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Numar invitatie: 335611/18.09.2012
Denumire contract: Servicii de management al proiectului ?Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in orasul Chitila, judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: 021.436.37.09, Fax: 021.436.37.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Romania, cod postal: 077045, telefon: +40 214363709, fax: +40 214363710, persoana de contact: Elena Petre - Serviciul Achizitii, Investitii, Integrare si Derulare Programe Europene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT Oras Chitila - str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management al proiectului ?Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in orasul Chitila, judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultanta in domeniul managementului proiectului finantat va consta in realizarea de activitati manageriale necesare atingerii obiectivelor propuse si implementarii cu succes a proiectului ?Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in orasul Chitila, judetul Ilfov?, cod SMIS 7740, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara: 1- ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor- poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie: 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Centre urbane
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 3.354, 00 lei, conform Art. 85 lit. a) din H.G. 925/2006 si art. 43^1 alin (2), lit a) din O.U.G. 34/2006. Perioada de valabilitate-90 zile de la data limita de depunere a oferelor, inclusiv prima si ultima zi, conform Art. 85 lit b) din H.G. 925/2006 si art. 43^1 alin (2), lit b) din O.U.G. 34/2006. Forma de constituire: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. ordin de plata in contul RO96TREZ4225006XXX000296 deschis la Trezoreria Buftea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 3.323, 35 lei
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA., conform art. 89 din din HG 925/2006. Termen constituire garantie de buna executie-maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Mod de constituire: a. un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG. nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG. nr.925/2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Sec?iunea III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Conform Art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Ofertantul vacompleta o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ? Sec?iunea ? Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din ? Sec?iunea III? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireSe va completa: Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Sec?iunea III ? Model de Formulare?Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireSe va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completaFormularul nr. 6 din " Sectiunea IIICerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezentaFormularul nr. 7 din " Sectiunea III?.Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.13 din ?SectiuneaIII) ?cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Emilian Oprea, Primar;
- Anicuta Popescu, Secretar;
- Simona-Gabriela Soare, Director economic;
- Elena Petre, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene;
- Ionica Constantin, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene.- Nicuale Dumitru, Consilier- Andrei Costel, Consilier, - Ion Ion, Consilier- Sauciuc Bogdan Corneliu, Consilier- Gheorghiu Gabriel, Consilier- Dumitru Ionut, Consilier- Duminica Vasilica Stefania, Consilier- Borcea Radu, Consilier- Bodrug Gelu, Consilier- Florea Doru, Consilier- Leanca Vasile, Consilier- Andrei Ion- Robert, Consilier- Ghinea Dragos- Gabriel, ConsilierGodin Ion, ConsilierIn cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romane Certificat constatatorModalitatea de indeplinire1. Se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice si obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;In cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei este obligat sa prezinte acest certificat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatiaeconomico-financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani, Cerinta 2Bilantul sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) pentru ultimii 3 ani, Cerinta 3Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie cel putin 650.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor).Modalitatea de indeplinire1. Ofert.trebuie sa prezinte detalii despre val. serviciilor, tipul, per de prest, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Prestarea in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) a unui numar maxim de 2 contracte de consultanta in implementarea proiectelor de infrastructura in valoare cumulata de minim 300.000 lei fara T.V.A. Mod indepl: Doc. doveditoare se vor depune in copie certif ?conform cu originalul? Pt contr prezentate ca exp. similara, ofertantul va completa Form nr. 9.1 ? Formular de experienta similara .In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Daca ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006 cerinta minima se va considera indeplinita prin sustinere.Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare.ii. Se vor prezenta copii ale inform din contr. Pt echiv. lei/euro se va utiliza curs mediu anual al BNR: 2009:4, 2373lei, 2010:4, 2099 lei; 2011- 4, 2379lei, Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte.Se completeazaFormularul nr.10 din " Sectiunea III ? Model de Formulare, Cerinta nr. 4- Personal 1Experti: 1.Expert managementul portofoliului de proiecte: abs. studii superioare, certif. competente director de program de catre CNFPA, cel putin 1proiect implem in domeniu;Pentru Expert managementul portofoliului de proiecte acreditarea ca director de program va respecta prevederile si standardele CNFPA ((http: //www.anc.gov.ro/so/listaSO.pdf)2.Expert tehnic: absolv st. Sup. de lunga durata, participarea ca expert tehnic la execut. a cel putin 1 contr lucrari, sau la executarea de contr similare.3.Expert fonduri europene: abs st superioare de lunga durata, certificare competente exp. fonduri europene CNFPA; particip. ca exp fonduri europe la cel putin 1 pr.cu finantare europ.;4.Expert financiar: abs studii sup. lunga durata; particip. in calitate de exp. fin. la cel putin 1 pr. finantat din fonduri europ.;5.Expert monitorizare/ control: st. sup. lunga durata, particip ca exp.monit/ctrlin cel putin 1proiect cu finantare europ;, Cerinta nr. 4- Personal 26.Expert achizitii publice ? abs st. sup. lunga durata, certificare compet.exp. ach. pub. CNFPA; particip. in calit. de exp.ach. oub. in cel putin 1 proiect cu finantare europ. Se va nominaliza personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, prin completarea Formularul nr.11. -CV-uri in format Europass ? se va completa Formularul nr.11.1 ;
- declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract (Formularul nr. 12).- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; Lipsa acestor doc va determina comisia de eval sa nu ia in considerare informatiile din CV.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca: in cazul indisponibilitatii pe timpul delularii contractului Certificatul ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 12:10