Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management al proiectului ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''


Detaliu pentru invitatia numarul 332674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 332674/30.07.2012
Denumire contract: Servicii de management al proiectului ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management al proiectului ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management al proiectului ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 238.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4724 lei (2362 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate: conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata(2362.38)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12A ;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12B ;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c^1), d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5a;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaCerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12CCerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator: Prezentare Formular nr.6Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cazul autoritatii contractantePrimar ? Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Mihai Chirica, Viceprimar ? Marius Sorin Danga, Secretar ? Denisa Ionascu, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director Directia Dezvoltare si Proiecte Europene ? Cosmin ComanDirector DAPPP ? Letitia Palaga, Director Executiv DEFPL?Maria SimionescuLista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta 5 Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP- Cerinta obligatorie pentru ofertant /ofertanti asociati.Prezentare Formular 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Bilantul contabil la 31 decembrie 2011 vizat de organele in drept sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente, Cerinta 2.Informatii GeneraleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat, Cerinat 3.Prezentare Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 7 In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., Cerinta 4.Prezentare cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale/media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara ce vizeaza cel mult trei ani va fi de minim 470 000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Ofertantii au obligatia de a prezenta declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul, Cerinta 2.Informatii Personal: CoordonatorImplementare: min 1 persoana cu studii superioare cu min 3 ani exp prof generala si min 3 ani in impl proiectelor similare, certificare manager proiect, act recunoscut de MECT si de MMFES si anume: diploma de abs program de masterat, cursuri postuniversitare in MG, si certif MG (recunoscut CNFPA)conf cu standardul ocupational Manager de proiect, cod COR 241919-consultant financiar- 1 persoana cu studii superioare de specialitate economica cu min 3 ani experienta profesionala generala siimplicarea in implementarea de proiecte similare;consultant achizitii publice-1 persoana cu studii superioare, cu min 3 ani experienta profesionala generala, implicare inproiecte similare, certificare expert AP, se vor prezenta CV-uri, copii doc calif si declaratii disponibilitate a personalului, Cerinta 3.Lista principalelorcontracte de prestari servicii derulate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original;, Cerinata 4.Experienta similara Cel putin a un document/contract/proces verbal de receptie sau a maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare 235 000 leiDatorita complexitatii si importantei acestui proiect, avem in vedere atribuirea acestui contract unei firme care sa dovedeasca experienta in domeniul managementul proiectului si sa isi dovedeasca solvabilitatea si bonitatea financiara, Cerinta 5.Informatii despre subcontractanti.Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractare, Cerinta 6.Informatii despre asociati, acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractuluiin cazul in care oferta comunaeste declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer