Achizitie publica - Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
Detaliu pentru invitatia numarul 321758
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321758/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare nr.16, persoana de contact: Monica Oneata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1: -?Reabilitare infrastructura strazi si pietonal in municipiul Pascani?;
-?Reabilitare, modernizare si dotare cu echipamente specifice a centrului social (centru de plasament) in municipiul Pascani?;
-?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a municipiului Pascani, prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere?;
-?Amenajare parc in municipiul Pascani?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 8000 lei: LOT 1?6000 lei, LOT 2?1000 lei, LOT 3?100 lei, LOT 4?900 leiin conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile.Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie , conform formularului J care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul RO56TREZ4075002XXX000012, deschis la Trezoreria Pascani;d) instrumentde garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .- Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documente-lor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarilesi completarile ulterioare - Formular 2), valoarea garantiei de participarese reduce la 50%.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC: Lot 1- 3140, 73 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie : a) scrisoare de garantiede buna executie ? Formular M ;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;c) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)- Formular ACerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B-Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantului-In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor A si Bsi a documentelor de confirmare.-Potrivit art.186 alin. (2) si art. 190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile aduse prin Legea 279/2011, operatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica/profesionala o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ?formular A si formular B modificat corespunzatorCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular CCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular C1Cerinta nr. 5Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati /subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/2006 - Formular C21.Dr. Craciunescu Grigore - Primar2.Ing. Nichifor Dorin - Administrator public3.Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate4.Cons. Jr. Mircea Zuzan - Secretar municipiu5.Ing. Iulian Pertu - Inginer Gospodarie Comunala6.Ing. Simon Cristina - Consilier Achizitii publice7.Ing. Pascu Laura - Consilier Achizitii publice8.Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic9.Ing. Mirela Pavel - Consilier Programe Europene10.Ing. Magdalena Andrei - Consilier Programe Europene11.Jr. Nadia Scortanu - Inspector12.Ec. Mihaela Bunduc - Consilier Resurse Umane13.Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii14.Acsinte Diana - Consilier local15.Afloroaei Dionisie - Consilier local16.Alexa Bogdan - Consilier local17.Anton Vasile - Consilier local18.Apostol Carmen - Consilier local19.Centea Liliana - Consilier local20.Costin Claudia - Consilier local21.Dumea Eduard - Consilier local22.Enea Neculai - Consilier local23.Haldan Vasile - Consilier local24.Ionita Ioan - Consilier local25.Iordachioaia Cristinel - Consilier local26.Lungu Cristina - Consilier local27.Nedelcu Cabriela - Consilier local28.Pantazi Dumitru - Consilier local29.Plesca Vasile - Consilier local30.Rusu Leonard - Consilier local31.Toma Viorel - Consilier local32.Vicovanu Mihai - Consilier local Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniSe vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei2009 :1 Euro = 4, 2373 lei2010 :1 Euro = 4, 2099 lei2011 :1 Euro = 4, 2379 lei, Rezultatul exercitiului financiar 2010, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului candidatului resursele financiare invocate., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Experienta similara in domeniul contractelor de servicii de managementse va dovedi prin : Prezentarea a minim1(unu) - maxim 3 (trei) contract(e) de servicii de aceeasi naturaefectuat(e) in ultimii 3 aniNu se vor lua in considerare contractele in domeniul formarii profesionale sau similare acestorasi cele care nu au avut ca obiectiv investitii in infrastructura publica.Se vor lua in considerare si contracte in derulare, iar pentru acestea se va prezenta doar o declaratie din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Manager de proiect- absolvent de studii superioare, cu diplomade licenta sau echivalenta;
- absolvent de studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau curs de specializare pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent;
- participant la implementarea a minim un proiectfinalizat , in calitate de manager de proiect;, Asistent manager- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta sau echivalenta;
- absolvent de studii post universitare in domeniul managementului calitatiisaucurs de specializare(cod COR 242302) sau echivalent;
- participant la implementarea a minim un proiect, in domeniul infrastructurii publice;, Consultantfinanciar- absolvent de studii superioare economice cu diploma de licenta sau echivalenta;
- participant in calitate de consultant financiar la implementarea a minim un proiect finalizat, in domeniul infrastructurii publice;, Consultantachizitii- absolvent de studii superioare juridice cu diploma de licenta sau echivalenta;
- absolvent al unui curs de specializare pentru Expert achizitii (cod COR 241940) sau echivalent;
- minim 3 ani experienta specifica in domeniul achizitiilor publice;
- participant intr-o functie similara la implementarea a minim un proiect in domeniul infrastructurii publice;, Consultanttehnic- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- minim 5 ani experienta generala (in domeniul studiilor;
- participant intr-o functie similara la minim un proiect in domeniul infrastructurii publice;, Pentru expertii propusi, ofertantul va trebui: -sa faca dovada faptului ca acestia sunt angajatii sai sau-sa prezinte o declaratie initiala de disponibilitate pentru intreaga perioada de valabilitate a contractului sau-sa fie declarati subcontractanti (persoane fizice autorizate), Capacitatea tehnica si / sauprofesionala a operatorului economic poatefi sustinuta , pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atuncicapacitatea tehnica si / sau profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Nominalizarea subcontractantilorsi specializarea acestora - daca este cazul Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:43