Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1


Detaliu pentru invitatia numarul 334233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 334233/24.08.2012
Denumire contract: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare nr.16, cod postal 705200, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare nr.16, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1: -?Reabilitare infrastructura strazi si pietonal in municipiul Pascani?;
-?Reabilitare, modernizare si dotare cu echipamente specifice a centrului social (centru de plasament) in municipiul Pascani?;
-?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a municipiului Pascani, prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere?;
-?Amenajare parc in municipiul Pascani?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 8000 lei: LOT 1?6000 lei, LOT 2?1000 lei, LOT 3?100 lei, LOT 4?900 lei in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) scrisoare de garantie , conform formularului J/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 1, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006)-formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21. Ing. PANTAZI DUMITRU - Primar2. Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate3. Cons. Jr. Mircea Zuzan - Secretar municipiu4. Ing. Pertu Iulian- Inginer Gospodarie Comunala5. Ing. Simon Cristina - Consilier Achizitii publice6. Ing. Pascu Laura - Consilier Achizitii publice7. Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic8. Ing. Pavel Mirela Rita- Consilier Programe Europene9. Ing. Andrei Magdalena- Consilier Programe Europene10. Ing. Prisecaru Ciprian- Consilier urbanism11. Ec. Grigoras Ana - Consilier Serviciu Buget Financiar Contabilitate12. Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii13. Ec. Zanet Gica - Consilier primar14. ALEXA PETRU BOGDAN - Consilier local15. APOSTOL CARMEN ELENA - Consilier local16. AXINTE VASILE - Viceprimar17. BALAU VASILE - Consilier local18. CRACIUN EMILIAN - Consilier local19. DANU IOAN - Consilier local20. TOMA CODRIN - Consilier local21. DUMEA ERONIM EDUARD - Consilier local22. ENEA NECULAI - Consilier local23. HALDAN VASILE - Consilier local24. IONESCU DRAGOS - Consilier local25. IONITA IOAN - Consilier local26. NEDELCU GABRIELA - Consilier local27. NICHIFOR DORIN - Consilier local28. PINTILIE MARIUS NICOLAE - Consilier local29. PLESCA VASILE - Consilier local30. RACILA FLORIN - Consilier local31. VOINEA STEFAN - Consilier local Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului candidatului resursele financiare invocate., Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Experienta similara: Prezentarea a minim 1(unu) - maxim 2 (doua) contract(e) de servicii de aceeasi natura efectuat(e) in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie de: - minim 300.000 lei fara TVA ? LOTUL 1- minim 50.000 lei fara TVA ? LOTUL 2- minim 7.000 lei fara TVA ? LOTUL 3- minim 60.000 lei fara TVA ? LOTUL 4Note: - Nu se vor lua in considerare contractele in domeniul formarii profesionale.- Se vor lua in considerare si contracte in derulare, iar pentru acestea se vaprezenta doar o declaratie din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Manager de proiect- absolvent de studii superioare, cu diplomade licenta sau echivalenta;
- absolvent de studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau curs de specializare pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent;
- minim 3 ani experienta generala (in domeniul studiilor);
- participant la implementarea a minim un proiectfinalizat , in calitate de manager de proiect;, Asistent manager- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta sau echivalenta;
- absolvent de studii post universitare in domeniul managementului calitatiisaucurs de specializare(cod COR 242302) sau echivalent;
- minim 3 ani experienta generala (in domeniul studiilor;, Consultantfinanciar- absolvent de studii superioare economice cu diploma de licenta sau echivalenta;
- minim 3 ani experienta generala (in domeniul studiilor;
- participant in calitate de consultant financiar la implementarea a minim un proiect finalizat;, Consultantjuridic- absolvent de studii superioare juridice, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- absolvent al unui curs de specializare pentru Expert achizitii (cod COR 241940) sau echivalent;
- minim 5 ani experienta profesionala generala;, Consultanttehnic- absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor si/sau arhitecturii, cu diploma de licenta sau echivalenta;
- minim 5 ani experienta generala (in domeniul studiilor);
- participant intr-o functie similara la minim un proiect;, Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale pentru ofertantCapacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului, Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a unui grup de operatori: Atuncicand un grup de operatori beneficiaza de sustinerea unei terte persoane, capacitatea trehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin cumularea resurselor asociatilor si sustinatorului., Informatii privind subcontractantii: Nominalizarea subcontractantilor (daca este cazul)se va face conform art.188, alin. (3), lit.g) din OUG 34 /2006 din care sa reiese clar partea pe care doreste sa o subcontracteze. Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
- Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.- In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer