Achizitie publica - Servicii de management de proiect aferente Proiectului ,,Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar?, cod SMIS 37277
Detaliu pentru invitatia numarul 341845
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341845/16.01.2013
Denumire contract: Servicii de management de proiect aferente Proiectului , ,Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar?, cod SMIS 37277
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul MurfatlarCod fiscal: 4859712, Adresa: CALEA DOBROGEI, NR. 1, BASARABI, JUD. CONSTANTA, Basarabi, Telefon: 0241234350, Fax: 0241234516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOBROGEI, NR. 1, MURFATLAR, JUD. CONSTANTA, Murfatlar, Romania, cod postal: 905100, telefon: +40 241234350, fax: +40 241234516, persoana de contact: CIUBUC IULIANA - FLORENTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI MURFATLAR, CALEA DOBROGEI, NR. 1, MURFATLAR, JUD. CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management de proiect aferente Proiectului , ,Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar?, cod SMIS 37277
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Externalizarea unor Servicii de management de proiect aferent Proiectului , ,Modernizarea unor strazi in orasul Murfatlar?, cod SMIS 37277
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2000 RONPerioada de valabilitate: minim 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie prin: OP in contul autoritatii contractante RO95TREZ2315006XXX015066 cod fiscal 4859712deschis la Trezoreria CONSTANTA, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Optional, Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 4.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului , inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti. Modalitatea de constituire se va realiza in conformitate cu prevederile art. 89 alin.2 din H.G. nr. 925/2006Modul de constituire a garantiei de buna executie este printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu prevederile art.90 alin. 1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. 1 si alin.2. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indifferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate maijos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare completare Formular 5.12. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c¹ di lit. d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitiepublica in cauza sunt: Primar ? Saghiu ValentinViceprimar ? Sali SerdaiSecretar ? Vintila Florin CostelContabil sef ? Memet ReisePresedinte comisie de evaluare: Ciubuc Iuliana - FlorentinaMembrii comisiei de evaluare: Zugravu Simona, Dascalu Neculai, Bulat Neriman, Rimbu LilianaMembru expert cooptat: Deacu FlorinConsilieri locali: Aurel Catalin Agache, Anton Ion, Bolat Remzi, Cojocaru Gheorghe, Condurachi Costica, Cozma Zaharia Alexandru, Frunza Dumitrova Mariica, Ionescu Ilie, Marin Constantin, Marincea Nicolae, Mustafa Belghin, Oita Dumitru, Paraschiv Rodica Luiza, Stefan Cornel, Turica Despina, Zamosteanu Georgica.Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului si in Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la data depunerii ofertelor, este inscris codul CAEN (Rev. 2) 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management - Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluib). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul). Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz). Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent contractului, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In lista va fi prezentat cel putin un contract cu valoarea minima de 100.000, 00 lei.Lista va fi insotita de cel putin un document (certificare de buna executie) sau contract (doar paginile relevante) sau proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 100.000, 00 lei fara TVA. Respectivul document va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit, asa cum sunt descrise in art. 13 si art.14 din Ord. 509/28.09.2011.Ac. docum. va avea anexat formul. de exper. similara completa, Personal responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: -Coordonator implementare: minim 1 persoana cu studii superioare cu minim 5 ani experienta profesionala generala si minim 3 ani in implementarea proiectelor similare, certificare manager de proiect, document recunoscut de MECT si MMFES;
- Consultant financiar ? 1 persoana cu studii superioare de specialitate economica cu min. 3 ani experienta profesionala generala, implicare in proiecte similare- Expert Achizitii Publice - 1 persoana cu studii superioare de specialitate cu min. 3 ani experienta profesionala generala, implicare in proiecte similare, certificare expert achizitii publice., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant cat si de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.(original), OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator al ofertantului Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 14:56