Achizitie publica - SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU PROIECTUL ,,AMENAJARE CIRCUIT TURISTIC PE LACURILE FLOREASCA SI TEI ( SI ZONA ADIACENTA LOR)??, cod SMIS 31386
Detaliu pentru invitatia numarul 354117
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354117/24.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT PENTRUPROIECTUL , ,AMENAJARE CIRCUIT TURISTIC PE LACURILE FLOREASCA SI TEI ( SI ZONA ADIACENTA LOR)??, cod SMIS 31386
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Bucuresti - SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT PENTRUPROIECTUL , ,AMENAJARE CIRCUIT TURISTIC PE LACURILE FLOREASCA SI TEI ( SI ZONA ADIACENTA LOR)??, cod SMIS 31386
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MANAGEMENT DE PROIECT PENTRUPROIECTUL , ,AMENAJARE CIRCUIT TURISTIC PE LACURILE FLOREASCA SI TEI ( SI ZONA ADIACENTA LOR)??, cod SMIS 31386Valoare totala: 300.000 leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este zero (procentul este egal cu zero)
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 6000lei.Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii.Forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau virament bancar in contul RO53TREZ7005006XXX000227?deschis la ATCPMB, cod fiscal: 4267117 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Autoritatea are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Ofert sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia sau isi retrage contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin (1) si (2) din OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la adresa de la I.1), pana la data limita de deschidere a ofertelor.b)Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform art 88 din HG 925/2006.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91- 92 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Formular 7 - Lista principalelor contracte de servicii in ultimii 3 ani; Formular 7.1- Fisa de informatii privind experienta similara, ce contine datele de identificare ale contractelor similare derulate.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire (servicii de management de proiect) prin prezentarea a cel mult doua contracte de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie publica, avand o valoare individuala sau cumulata egala sau mai mare cu 300.000 lei, exclusiv TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Continuare Cerinta nr. 1Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin docum de atribuire.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic., Continuare Cerinta nr. 1Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata/ legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani completare formular 8. Lista personalului propus, Formular 8.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: (a) Coordonator echipa: - studii superioare;
- experienta specifica in calitate de responsabil de proiect/manager de proiect/coordonator de proiect/ sau similar si sa fi participat in cel putin un proiect;
- certificat de manager de proiect eliberat de catre un organism abilitat/ autorizat de organele/ organismele competente in domeniu sau echivalent(b) Expert financiar: - studii superioare in domeniul economic; experienta specifica in calitate de expert in cel putin un proiect in care a derulat activitati similare (elaborarea rapoarte de progres fizic si financiar, cereri de finantare/tragere, verificare programe de lucrari/cash-flow-uri, etc.) sau echivalent, Continuare cerinta 2(c) Expert tehnic: - studii superioare in domeniul tehnic; experienta specifica in calitate de expert in cel putin un contract(d) Experti non cheie: Expert 4 : consultant juridic; Expert 5 : specialist tehnic constructii civile; Expert 6 : specialist tehnic constructii hidrotehnice; Expert 7 : specialist amenajari peisagisticePt personalul propus se vor prezenta: CV (in care se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: titlul proiectului; contractul cu date de identificare, calitatea detinuta si atributiile in acea calitate) , copii conf cu originalul ale atestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare valabile la data limita de depunere a ofertelor. CV-urile vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, Continuare cerinta 2Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata.Ofertantii vor prezenta Decl de disponib (Form 10) pe perioada exercitarii atributiilor ce ii revin fiecarui expert propus pentru indeplinirea contractului, semnate in original.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar.Experienta care nu poate fi sustinuta prin documente doveditoare nu va fi luata in considerare., Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Tert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Continuare cerinta de mai sus (tert)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere - declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere Standarde de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul ce face obiectul prezentului contract (servicii de consultanta in management ? cod CAEN 7022) sau echivalent valabil la data limita depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate; in copie conform cu originalul. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 13:53