Achizitie publica - Servicii de management de proiect pentru obiectivul de investitii ?Realizarea lucrarilor de infrastructura pentru reabilitarea si modernizarea Bulevardului Pipera ? Tunari, judetul Ilfov?
Detaliu pentru invitatia numarul 352572
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352572/12.08.2013
Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru obiectivul de investitii ?Realizarea lucrarilor de infrastructura pentru reabilitarea si modernizarea Bulevardului Pipera ? Tunari, judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS VOLUNTARICod fiscal: 4283481, Adresa: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Telefon: 021270.4770, Fax: 021270.4644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 314036118, fax: +40 212704644, persoana de contact: Carmen Mariana Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru obiectivul de investitii ?Realizarea lucrarilor de infrastructura pentru reabilitarea si modernizarea Bulevardului Pipera ? Tunari, judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare (ghidului de finantare), servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?Modernizare drumuri in orasul Voluntari, judetul Ilfov"
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 313 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 8.366, 26 lei, reprezentand 1.895, 26 euro la cursul BNR din data de 01.04.2013 (1 euro = 4, 4143 lei), valabila pentru o perioada de90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere al ofertelor (Formularul F14). In cazul in care plata garantiei de participare se va face in euro se va lua in calcul cursul oficial leu/alta valuta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor sau oricand incepand cu data publicarii invitatiei de participare.Ofertantul poate constitui garantia de participare si prin ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO31TREZ4215006XXX000267 deschis la Trezoreria Ilfov. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% . In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau acesta isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4.183, 13 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4); Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 5). Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Serban Carmen Nicoleta - SECRETAR, Niculae Constantin - Administrator Public, Barbu Mihai, Biber Mihaela, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Ilie Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin Costica, Tautu Vasile, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Simion Eugen, Georgescu Carmen Mariana, Stelniceanu Dragos Corneliu, Toma Florentina, Mitroi Macoveanu Cristinel Stefan, Brod Mariana, Marin Catalin, Niculae Nicoleta Gabriela, Gaina Nelu, Preda Florin, Dorobantu Nicu ? angajati ai autoritatii contractante; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180 si art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit.Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional care ii permite sa desfasoare partea sa din contract. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Inainte de intocmirea raportului procedurii se poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc transmiterea certificatului constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, sa fie cel putin egala sau mai mare de 836.626lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR sau BCEaferent fiecarui an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri., Bilanturile contabile pe anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a a executat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului. Echivalenta leu/alta valuta a valorii contractului prezentat ca experienta similara se va face avand in vedere cursul leu/alta valuta al BNR pentru fiecare an in parte. Prin servicii ?duse la bun sfarsit? se inteleg : servicii receptionate partial, servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului: - Manager de proiect (responsabil de lucrare) - 1 pers. avand studii superioare, studii postuniversitare in domeniul managementului de proiect sau/si diploma/certificate de absolvire pentru manager de proiect (cod COR 2411919, experienta specifica cel putin 3 ani;
-Consultant juridic ? 1 pers avand studii superioare cu diploma de absolvire/licenta in domeniul juridic, experienta cel putin 3 ani in specialitate; - Consultant management financiar ? 1 pers avand avand studii superioare in domeniul economic, experienta cel putin 3 ani in specialitate; - Expert pentru elaborarea de proceduri/monitorizare, evaluare?1 pers avand studii superioare, experienta cel putin 3 ani in specialitate. Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 14:12