Achizitie publica - Servicii de management de proiect pentru proiectul "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
Detaliu pentru invitatia numarul 344760
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344760/03.04.2013
Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru proiectul "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LEHLIU-GARACod fiscal: 16300713, Adresa: Str. Macinului, nr.5, Lehliu-Gara, Lehliu-Gara, Telefon: 0242641124, Fax: 0242641134
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pompieri, nr.3, Lehliu-Gara, Lehliu-Gara, Romania, cod postal: 915300, telefon: +40 242641124, fax: +40 242641134, persoana de contact: CHIVU NICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Lehliu-Gara, str. Pompieri nr.3 Lehliu-Gara, jud. Calarasi, cod postal 915300, tel/fax : +40 242641124
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru proiectul "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va asigura managementul de proiect pentru "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? in cuantumul de 1080 lei se constituie prin virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care se opteaza pentru chitanta emisa de casieria autoritatii contractante se prezinta chitanta in original / copie, iar pentru achitarea garantiei de participare cu ordin de platavizat de banca contul Primariei orasului Lehliu-Gara este RO95TREZ20324650271XXXXX , deschis la Trezoreria Lehliu-Gara, iar CUI este 16300713Pentru ofertantii care constituie garantia de participare in valuta se va avea in vedere cursul valutar BNR din data anterioara a datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zilePerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societete bancara sau o societate de asigurari ( se aplica prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006 )Garantia de buna executie se elibereaza dupa semnarea procesului-verbal de receptie a serviciului prestat.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Formular 3, declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Formular 12A, declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 94/2007-Formular 12B, declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare Formular 6A. In situatia in care exista subcontractanti, acestia vor completa Formularul 6A.Persoanele care detin functii in cadrul autoritatii contractante si in cadrul procedurii de atribuire sunt : Iacomi Iulian-primar, Moga Stefania Victorita-viceprimar, Alexe Sonia Paraschiva-secretar oras, Epurica Dumitra-contabil Sef, Chivu Nicu-inspector achizitii publice, investiitii si programe, Ivan Ion-responsabil urbanicm, Rucareanu Romeo Constantin-consilier juridic, Filon Petrica-inspector taxe si impozite, Barbu Valentin-responsabil Casa de Cultura, Dinga Vasile Mircea-Manager spital, Dumitrescu Mihaela-director medical spital, Ion Elena Doina-director financiar spital, Ciuraru Naria-referent IA spital, Costea Cornelia-referent IA spital orasenesc Lehliu-Gara. - pentru persoane juridice romane ? Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind reaultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. In cazul asocierii se va complta formularul 12 K.In cazul in care ofertantul are sustinere financiara si/sau tehnica si/sau profesionala vor prezenta declaratii pe propria raspundere privind art. 69¹, 180 si 181 din OUG 34/2006Ofertantul va completa, dupa caz, Formularele FP, 5a, 5b, 5c, 5d-pentru persoane fizice-juridice straine ? document edificator care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat 107960 lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii privind experienta similara, lista principalelor servicii prestate ultimii 3 ani, Echipa de personalva fi compusa din : -1 manager de proiect ? cu certificat de manager de proiect, recunoscut CNFPA, sau echivalent, sau diploma de absolvire a programelor de masterat, modulul de management de proiect, sau diploma de absolvire a cursurilor postuniversitare in domeniul managementului proiectelor;
-1 asistent financiar ? studii economice;
-1 asistent achizitii ? certificat/diplome curs achizitii publice;
-1 asistent tehnic ? inginer constructii;
-1 responsabil juridic ? studii juridice;
-1 asistent comunicare ? studii medii/superioare., informatii privind dotarea tehnica standarde de asigurarea calitatii, standarde de asigurare a protectiei mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:02