Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management de proiect pentru proiectul cu finantare nerambursabila POR "Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov"


Detaliu pentru invitatia numarul 335558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Snagov (Primaria comunei Snagov)
Numar invitatie: 335558/18.09.2012
Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru proiectul cu finantare nerambursabila POR "Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: 4910642, Fax: 4910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 214910642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Nicolae Maican
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management de proiect pentru proiectul cu finantare nerambursabila POR "Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un contract de servicii de consultanta in management de proiect pentru proiectul cu finantare nerambursabila POR "Extindere si reamenajare cladire liceu, cladire internat, sala de sport, amenajare curte Liceu M. Kogalniceanu, Comuna Snagov, Judetul Ilfov"
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 950.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantumul de 2.500 lei, in una din urmatoarele forme: 1. instrument de garantare (in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege: a. ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a ofertei b. ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica; d. Ofertantul se afla in situatia descrisa la art. 278?ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. 2. Ordin de plata in contul RO89TREZ4215006XXX000290 deschis la Trezoreria Ilfov; 3. Sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma prevazuta la art. 278(1) lit. a) din OUG nr. 34/2006. In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.instrument de garantare (in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante; 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie, cf. HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in DA. Modul de restituire a garantiei de buna executie: la finalizarea contractului. Perioada garantiei de buna executie este de 21 de luni de la incheierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Se solicita prezentarea urmatoarelor documente de participare: ? Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr. 14?Declaratie privind calitatea participantului la procedura ? Formular nr. 3? Declaratie potrivit art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 15Mentionam ca persoanele cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Oancea Marian ? presedinte Comisie evaluare, Anghel Mihai ? vicepresedinte Comisie evaluare, Stanciu Emanuela? consilier juridic, Maican Nicolae ? consilier achizitii, Gheorghe Daniela ? consilier achizitii, Ghinea Cristina ? sef birou urbanism, Dima Nicolae ? secretar primarie, Ene Rodica? contabil sef, precum si consilierii locali: Andrei I. Ion, Andrei N. Ion, Anghel Mihai, Dinu Petruta, Gheorghe Daniel, Ghinea Stefan, Lixandru Cristian Marius, Manea Eugen, Pavel Sile, Puzderica Stelian, Stan Nicolae, Stanciu Aurica, Toma Nichita, Voicu Adrian, Zaharia Danut Vasile.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de mai jos: ? Se afla in faliment;? Nu si-a achitat obligatiile fiscale, ceea ce poate conduce la blocarea conturilor;? In ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile acestuia, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? A fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieModalitatea de indeplinire: ? Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2; ? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta.Precizari: a.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata pentru sediul principal, b.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.c.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciului. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru emonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic: ?Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.?Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in tipul de servicii solicitat in Romania.?Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani va fi de minim 260.000 lei. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta: - Formularul nr. 4- Documente edificatoare din care sa reiasa cifra medie de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului (servicii de management de proiect), prin prestarea serviciilor, in min 1 contract si max 3 contracte, a caror valoare cumulata este de minim 130.000 lei, fara TVA, in ultimii 3 ani. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Ofertantul va depune: - Formularul nr. 5 - ?Declaratie privind principalele servicii in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, prestate in ultimii 3 ani? ? Formularul nr. 6 - Fisa experienta similara - Copie conform cu originalul, semnata si stampilata a unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari, acesta va depune o declaratie pe propria raspundere., Lista de personal propus pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Pentru aceasta, ofertantul va depune: Formularul nr. 7 - Declaratie privind nominalizarea personalului., 1.Expert cheie 1 ? Manager de proiectCerinte: o Absolvent de studii superioare de lunga durata;o Certificat de manager de proiect recunoscut ANF (fosta CNFPA), sau echivalent;o Experienta generala de putin 5 ani;o Experienta in cel putin 1 proiect similar.Ofertantul va depune: -Formular nr. 8 - CV-Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire, 2.Expert cheie 2 - responsabil de achizitiiCerinte: o Absolvent de studii superioare de lunga durata;o Curs recunoscut de specialist in achizitii publice;o Experienta generala de cel putin 5 ani;o Experienta in cel putin 1 proiect similar;o Cunostinte de operare calculator: MS Office, internet.Ofertantul va depune: -Formular nr. 8 - CV-Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire, 3. Expert cheie 3 ? asistent de proiectResponsabilitatiCerinte: o Absolvent de studii superioare de lunga durata;o Curs recunoscut de manager de proiect;o Experienta generala de cel putin 5 ani;o Experienta in cel putin 1 proiect similar;o Cunostinte de operare calculator: MS Office, MS Project, internet.Ofertantul va depune: -Formular nr. 8 - CV-Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire, Asociatii si subcontractantii: ofertantul va trebui sa depuna o declaratie privind lista asociatilor si subcontratantilor.Pentru aceasta, va depune: Formularul nr. 9 ? Declaratie privind lista asociatilor si subcontrantilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pt oferta cu pretul cel mai mic - PCMM, se va acorda punctajul max alocat acestui factor de evaluare, adica 60 pcte. Pt celelalte oferte, punctajul se va acorda: Punctaj n = (PCMM/Pn)X60, unde Pn este pretul ofertei ?n?
Identificarea riscurilor si recomandari de reducere a acestora
40
Descriere: 1) Identif, descr.si argument. riscurilor care pot afecta executia contr: of cu cel mai mare nr de riscuri relev, NRM, va primi punct max alocat, 20 pcte. Pentru celelalte of punctajul se va cal: n=(NRn/NRM)x20, unde NRn repr nr. de riscuri relevante inregistrate pentru oferta ?n?. 2)Recomand. de reducere/eliminare a riscurilor identif., fara a se afecta cerintele caietului de sarc: of cu cel mai mare nr. de recomand si strategii de minim./elim.a riscurilor identif, NRSM, va primi punct max alocat, 20 pcte. Pt celelalte oferte se va calcula: n=(NRSn/NRSM)x20, unde NRSn reprezinta nr. de recom.si strategii privind minim. riscurilor inregistrate pt oferta ?n?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2012 21:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer