Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?


Detaliu pentru invitatia numarul 345443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 345443/20.04.2013
Denumire contract: Servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management de proiect privind implementarea proiectului cu titlul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?cod SMIS 37956, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8.500, 00 Lei. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii sau retragerii acesteia de catre contestator: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv = 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Valabilitate: 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006:1.Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate. sau 2. OP in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB, cu conditia prezentarii OP avizat de banca emitenta, in original.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si va fi incarcata si in SEAP, scanata, la sectiunea Documente de calificare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (se va completa Formularul nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin.3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(prezentarea Formularului nr.1, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr.2, de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre Bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului nr.2A de catre ofertant/ofertantul asociat, dupa caz)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) -Formularul nr. 2B se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur Ursu, Adrian Nica, Nicoleta Cercelaru, Cernea Marian Simion, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Ginu Popescu, Gabriela Dragan, Andreea Crasnopolschi, Karla Docan.Nota: In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiilor prevazute la Art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr.3Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 850.000 lei.Nota: a) In sustinerea indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Curs de referinta euro: 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4560 lei.Pentru demonstrarea cifrei de afaceri, sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate (spre exemplu: bilanturi contabile sau dupa caz, scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, asa cum este mentionat la Art. 185 din OUG 34/2006, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara).b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei juridice respective, in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare.c) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract similar, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, respectiv: servicii de consultanta si/sau management de proiect ce a avut in vedere implementarea unui sistem IT.
In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta: recomandari/certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv;
Nota: Operatorii economici vor prezenta si:
Form nr. 4 - Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Form nr. 5 ? Fisa de experienta similara;
- Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile documentelor insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Operatorul economic va dispune de urmatorulpersonal calificat:
-Manager de proiect
-Expert tehnic
-Expert financiar
In acest sens, operatorul economic va pune la dispozitia autoritatii contractante:
-Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul nr. 6)
-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.
-CV Europass (Anexa la formularul nr. 6)
-Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 8)
Nota: Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome, certificate, atestate privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala).Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV; In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7., Cerinte minime pentru personalul tehnic de specialitate:
MANAGER DE PROIECT:
Studii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
Pregatire profesionala si calificarea:
-Detinerea de competente in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificari prof. Nationale / internationale precum PMP / PRINCE sau echivalent);
-Detinerea de competente in domeniul managementului serviciilor IT (dovedite prin certificare precum ITIL Foundation sau echivalent);
-Detinerea de competente in domeniul managementului riscurilor (dovedite prin certificare de nivel profesional precum RMP sau echivalent);
-Detinerea de competente in domeniul securitatii sistemelor informatice (dovedite prin certificare de nivel profesional precum CISSP sau echivalent);
-Detinerea de competente in domeniul guvernantei IT (dovedite prin certificare precum COBIT sau echivalent);
-Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
-Experienta in calitate de manager in cel putin un proiect, EXPERT TEHNIC : Studii: - Studii superioare in domeniul informatica finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;Pregatire profesionala si calificarea: - Detinerea de competente de nivel profesional in domeniul securitatii retelelor de comunicatii (dovedite prin certificare recunoscuta la nivel national/international precum CCNP Security sau echivalent);
- Detinerea de competente in domeniul managementului riscurilor asociate sistemelor IT (dovedita prin certificare de nivel profesional precum CRISC sau echivalent);
- Detinerea de cunostinte avansate privind managementul securitatii sistemelor informatice, (dovedite prin certificare precum CISM sau echivalent);
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Experienta in calitate de Expert/Consultant tehnic in cel putin un proiect care a presupus consultanta si/sau implementare a unui sistem informatic;, EXPERT FINANCIAR : Studii: - Studii superioare in domeniul financiar-contabil, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;Pregatire profesionala si calificarea: - Detinerea calitatii de expert contabil, membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R. sau a unor organisme internationale echivalente). Se va prezenta carnetul de membru al organismului la care este afiliat vizat pentru anul in curs;, b)Informatii privindsubcontractantiiFormularul nr.9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnata si stampilata de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., c)Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate (Formular nr. 15 si/sau Formular nr. 15A). Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire. In acest sens, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 precum si documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator, d)Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 16) cu urmatoarele prevederi minime (original sau traducere autorizata, unde este cazul): -nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se solicita dovada privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.Documentul va avea mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: 2.Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului (suplimentar fata de numarul minim solicitat in caietul de sarcini)
Componenta tehnica
20
Descriere: 3. Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini(suplimentar fata de cele aferente numarului minim de riscuri solicitate in caietul de sarcini)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer